Új Sony LCD-TV kínálat női szemmel

Kiss Ádám Zoltán, 2005. szeptember 29. 10:11
A Sony, hogy visszavegye megtépázott piaci pozícióit a tv-k gyártása terén, egy teljesen új termékcsaláddal jött ki, a formákat pedig női szemmel tetszetősre tervezték, mivel ma már sokszor a gyengébb nem hozza meg a végső vásárlási döntéseket.
A Sony Bravia néven teljes LCD-TV sorozatot adott ki, mely a mai nappal gyakorlatilag szinte a teljes eddigi kínálatot leváltja az USA-ban. A cég a legfrissebb felmérések alapján változtatott stratégiáján, és mivel kiderült, hogy a nők igen jelentős mértékben hozzájárulhatnak, vagy éppen ellenállhatnak egy termék megvásárlásának, az új modelleket kifejezetten női szemekkel nézve kellemes formájúra tervezték. Az új elképzeléshez teljes reklámkampány is tartozik, mely 2006 legnagyobb részében is tartani fog. A Sony szerint a funkcionalitás mellett legalább ilyen fontos szempont az esztétikus megjelenés.

Nos, akár bejön a Sony számítása, akár nem, a cég lépéskényszerben van, mivel 2000-ig, amikor is még a CRT tévék uralták a piacot, 10 százalékos piacrészesedéssel rendelkezett Wega és Trinitron márkái révén. A tévés üzletág jövedelmezőségét 2006-2007-re szeretnék helyreállítani, és a kitűzött célok közé tartozik a japán piac 30 százalékának meghódítása is.

A most megjelent modellek kivétel nélkül HDTV kompatibilisek, legnagyobb részük, főként a kisebb átmérőjűek külön HDTV egység rácsatlakoztatásával képesek a jobbminőségű adás megjelenítésére, míg a 26, 32, és 40 inches méretekben beépített HDTV tunerrel is megvásárolhatók a készülékek.

Kulcsszavak: Sony LCD TV televízió

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09