Invitel: szakmai nap a kis- és középvállalkozások számára

forrás Prim Online, 2005. október 13. 17:34
Az Invitel Rt. 2005. október 13-án, csütörtökön rendezte meg szakmai előadás-sorozatának második szimpóziumát, amelynek központi témája a hazai kis- és középvállalkozások számára nyújtott telekommunikációs szolgáltatások legújabb fajtái.
Zsembery György, a vállalat marketing vezérigazgató-helyettese nyitotta meg az Invitel Rt. idei második szakmai napját, melyen a kis- és középvállalkozások közel száz képviselője volt jelen. A rendezvény elsősorban azokra a trendekre fókuszált, amelyek hasznos, költséghatékony és testre szabott megoldásokat tartogatnak a KKV-k számára.

Sugár Mihály vendégelőadó, a Bell Research vezető tanácsadója független szakértőként nyújtott átfogó képet az IP-telefónia jelenlegi helyzetéről, a vezetékes és mobilszolgáltatások közötti konvergenciáról, illetve egy vezetékes vállalat által nyújtható mobiltelefon-szolgáltatásokról. Egyfelől bemutatta azokat a konkrét megoldásokat, amelyek alkalmazásával bővíthetőek a vezetékes technológia funkciói, másfelől felvázolta a vezetékes-mobil szolgáltatások integrált menedzselésének előnyeit.

Fehér Miklós üzleti értékesítési igazgató és Fábián Zoltán marketingosztály-vezető bemutatta az Invitel üzleti konferencia, videotelefon és e-phone szolgáltatását. Az Invitel telefonkonferencia szolgáltatásának segítségével gyors, hatékony és kényelmes értekezlet tartható a világ bármely részéről. A normál tarifával működő szolgáltatás a hazai piacon egyedülállóan sok, egyszerre akár 15 aktív felhasználó számára biztosít részvételt. Az Invitel ADSL, IP VPN vagy ISDN kapcsolattal rendelkező ügyfelei számára elérhető a videotelefon szolgáltatás, amely magas kép- és hangminőség biztosításával teszi lehetővé a személyesebb kommunikációt. Az e-phone által az Invitel biztosítani tudja az e-mail kapcsolathoz hasonlóan kényelmes és költségkímélő irodai telefonhasználat alternatíváját. Az egyszerűen kezelhető szolgáltatás legfőbb előnye az alacsony beruházási és üzemeltetési költség.
Kulcsszavak: Invitel

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09