World Cyber Games 2005: Magyar pro-gamerek Szingapúrban!

forrás Prim Online, 2005. október 17. 18:33
Lezárult a World Cyber Games 2005, a legrangosabb hazai e-sport rendezvény, melyen az online selejtezőket követően 36 résztvevő öt játékkategóriában mérte össze tudását a hétvégén. A játékosok reggel 9 órától vágtak neki a magyarországi döntőnek, és este 20:00 órakor adták át a győztesek díjait, akik ezzel kvalifikálták magukat a nemzetközi döntőre. A kilenc győztes a Samsung Electronics Magyar Rt. támogatásával jut tovább a 420 ezer dollár összdíjazású novemberi nemzetközi döntőre, Szingapúrba.

A Counter Strike: Source akciójátékot a nagy esélyes az Ancients öt fős csapata nyerte Kodiak vezetésével a döntőben 16:14-re győzve. A Starcraft: BroodWar taktikai játékot Gorky, az ugyancsak taktikai játéknak számító WarCraft III.: Frozen Throne nevű játékot pedig Sonic.NaB nyerte. A FIFA Soccer 2005 virtuális focitorna idei bajnoka PoPeC névre hallgat, az idén újdonságnak számító Need for Speed: Underground 2 győztese pedig LALA lett. A játékosok a HRP és az Asus által összerakott gépeiken és a Samsung által biztosított 730BF monitorokkal vettek részt a versenyben. A döntőben csak a legjobbak versenyezhettek, ahol hatalmas érdeklődés kísérte a magyarországi megmérettetést. A játékosok óriási küzdelemben döntötték el, hogy ki képviselheti hazánkat az idei nemzetközi döntőben, Szingapúrban. ó

A magyar válogatott a következő versenyszámok győztesei közül kerül ki:

Counter-Strike: Source: csapat (5 vs 5)
StarCraft: Brood War: egyéni
WarCraft 3: Frozen Throne: egyéni
Fifa Soccer 2005: egyéni
Need for Speed: Underground 2: egyéni

„Az elmúlt öt év alatt többek között a WCG-nek köszönhetően a számítógépes játékipar jól jövedelmező üzletággá vált és Dél-Koreában a számítógépes játékok már egyfajta nemzeti sporttá váltak. Hasonló trend észlelhető hazánkban is.

A világranglistán eddig elért legjobb eredményünk: 12. hely. A 2004-es nemzetközi döntőben nagyon jól szerepeltünk, ezért idén akár dobogós helyezést is várok a magyar versenyzőktől, ha nem akadunk össze ázsiai versenyzővel” – tette hozzá Szigetvári József, az IDG Magyarországi Lapkiadó lapigazgatója, a verseny főszervezője.

A World Cyber Games tavalyi döntője óriási siker volt, hiszen 63 ország több, mint 1 000 000 pro-gamere (professzionális játékos) vett részt, míg idén már 70 ország részvétele biztos, mely kiválóan mutatja, hogy a World Cyber Games minden évben egyre népszerűbb és egyre nagyobb tömegeket mozgat meg.

A magyarországi verseny partnerei: Samsung Electronics Magyar Rt., GameStar, Asus, Electronic Arts, Asbis.

Bővebb inormáció: WCG Hungary

Kulcsszavak: WCG játék verseny

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05