Bérszámfejtés brand site a Sakkomtól

forrás Prim Online, 2005. november 14. 17:08
A Sakkom Interaktív pr ügynökség és a Szeráf Stúdió brand site-ot készített a NEXON vezető terméke, a nexONBÉR bérügyviteli rendszer számára.
A Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és pr ügynökség, valamint a Szeráf Stúdió webdesigner cég készítette a nexONBÉR bérügyviteli rendszer brand site-ját. A pr ügynökség a szövegírást és a weboldal keresőkre történő optimalizálását, míg a Szeráf Stúdió a grafikai feladatokat végezte el.

A www.nexonber.hu célja, hogy a bérszámfejtés iránt érdeklődők minden információt megtaláljanak a nexONBÉR bérügyviteli rendszerrel kapcsolatban, melynek termékváltozataival több mint egymillió magyarországi munkavállaló bérét számfejtik. "Az új weboldalon a gazdasági vezetők, az informatikusok és a bérszámfejtők saját szempontjaiknak megfelelően rendezve találják meg az őket érdeklő információkat, ami megkönnyíti számukra a tájékozódást" - emelte ki a fejlesztés egyik eredményét Széll András, a Sakkom Interaktív vezetője.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50