Weboldal az online kreativitásról
A rovatok - az online kampányoktól, új website-októl és design kérdésektől kezdve a kreatív és tartalmi fejleményeken keresztül az online média, üzleti élet és technológia újdonságaiig - két tartományba rendeződnek: egyfelől az interaktív iparág kreatív
("creativity“), másfelől média- és üzleti vetületében ("online“). A cél az, hogy egyensúlyban és megfelelő kontextusban jelenjen meg a minőségi információ.
A tematika szerkezete és tálalása az aktív szakmabeli igényeit szolgálja, akinek az eddigieknél gyorsabb és szélesebb látókörű áttekintésre van szüksége az iparágról. Az interaktív szakemberek, köztük kreatívok, médiamenedzserek és üzletemberek, megrendelők és ügyfelek, kutatók és blogírók, újságírók és tanulni vágyók hatékony és értékes mindennapi munkaeszközként használhatják a Creole-t.
Az információs túlterheltség és redundancia elkerülése végett a szerkesztők személyesen válogatják ki a legfontosabb híreket és a legmeghatározóbb véleményeket a portálok, hírlevelek, blogok, rétegsite-ok, szakmai közösségek, szakpublikációk sokaságából. A Creole látogatói kényelmesen személyre szabhatják a nyitóoldalt, érdeklődésük szerint kinyitva vagy becsukva a tíz rovat bármelyikét.
Mielőtt a jelenlegi béta változat megnyílt, a hónapokig tartó technikai és tartalmi fejlesztés jelentős anyagot készített elő az indulás idejére. Így a Creole nemcsak egy aktuális hírlista, hanem időben visszatekintve is bővül, archívumot képezve az online kreativitás üzleti alkalmazásáról, gyakorlatáról és elméletéről. A portál egy sor további fejlesztésnek néz elébe.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Közösségi oldal Corel-használóknak
- Új generációs webtechnológiát integrál az Arcus
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Az internetes cenzúra terjedésére figyelmeztet az Amnesty International
- Új internetes hírportál indult Békésben
- Internetes szerzőijog-védelmi szolgáltatást vesz igénybe az AP hírügynökség
- Handabandázik a T-Online
- Növekvő netcenzúra világszerte
- Mobil tévézésben még elsők lehetünk
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: