Évkönyvjellegű Kutatási Jelentés
A 2005. évi számban a szerkesztőbizottság által kiválasztott 14 tanulmány szerepel a piackutató cégek, az Információs Társadalom és Trendkutató Központ felméréseinek, az állami szférában létrejövő kutatásoknak az anyagaiból.
A kiadvány tanulmányai elsősorban a vállalati szféra, a kormányzati, önkormányzati döntéshozók, valamint a társadalmi szervezetek számára szolgáltatnak olyan háttértudást, ami segítséget nyújt a napi tevékenység, a stratégiai tervezés, pályázatírás, fejlesztési, innovációs célok elérésében.
A kötet ára: 6 900 Ft
Megrendelhető a következő címen:
Információs Társadalom és Trendkutató Központ
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
1111 Budapest, Stoczek u. 2-4. 1. em. 108.
telefon: +36(1)463-2526
fax: +1 +36(1)463-2547
e-mail: horvath.andrea@ittk.hu
Kapcsolódó cikkek
- Mérd meg, hogy mekkora!
- Magyarország: az "e" sokkal nagyobb szerepet játszik, mint a kormányzás
- Információs társadalom: 2006-ban több minden véget ért Magyarországon
- Kék Notesz: tavaly csak hárommillióan használták a világhálót
- Hiányzó társadalmi igény, mélyülő digitális megosztottság
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2005-ben
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2004-ben
- A mobilvilág egy éve
- World Internet Project: digitális két Magyarország
- Megjelent az ITTK Kutatási Jelentésének októberi, dupla száma
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...