Életmentő karácsonyi ajándék a Pannon GSM-től
Világszínvonalú orvosi műszer rákos gyermekek gyógyítására
Ezen a téren nyújt segítséget a kórháznak a Pannon GSM. A vezető mobiltársaság olyan betegség-megállapító orvosi műszer megvásárlását biztosította, amely eddig elérhetetlen volt a magyar kórházak számára. A berendezés egy számítógép-vezérlésű, mikro-kamerával működő endoszkópos eszköz: ultravékony vezetékkel minikamera deríti fel a daganatot, s a vizsgálat eredménye digitálisan kivetíthető és elemezhető.
A 29 millió forintos berendezést december 15-én adták át a Heim Pál Gyermekkórházban. Harmat György, az intézmény igazgató-főorvosa az eseményen azt nyilatkozta: „Olyan eszközt kaptunk karácsonyra, amely erősebbé tesz bennünket a rákkal szemben. Még eredményesebb lesz a gyógyító munkánk.”
A Pannon GSM nem először tesz ilyen gesztust. „Immár hagyományunk, hogy karácsonykor egy kórháznak vagy szociális intézménynek adunk át jelentős ajándékot; tesszük ezt azon ügyfeleink és üzleti partnereink nevében is, akiknek egyébként ajándékokat küldenénk. Ezt a gyakorlatot követtük tavaly is, s igen kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelektől, partnereinktől” – mondta az átadási ünnepségen Ove Fredheim, a Pannon GSM vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Internetet adományoz a Pannon 25 non-profit szervezetnek
- 50 éves a Pannon által támogatott Magyar Nemzeti Galéria
- Százmilliós informatikai rendszer adomány a Bethesdának
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- Művészmegálló-Táncművészet
- Folytatódik a Pannon és a Magyar Kézilabda Szövetség együttműködése
- Értelmileg akadályozott gyermekeket támogat a KÜRT
- Életmentő karácsonyi ajándék
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: