A BT kezeli a Fiat Csoport telekommunikációs igényeit
Az Atlanet megvásárlása a Fiattól még inkább megerősíti a BT pozícióját az olasz piacon, új ügyfelekkel, bevételekkel és a Fiattal meglévő szilárd kapcsolatokkal. Továbbá, az Atlanet nagyban hozzájárul az IP szolgáltatáshoz és növekvő hálózati lefedettséghez, ami szintén erősíti a BT Albacom növekedését.
Az Atlanet 155 millió euró árbevételt és 12 millió euró kamatok, adózás, értékcsökkenés és amortizáció előtti nyereséget ért el a 2004. december 31-ével végződő évben. A torinói központú cég ellenőrzi 24 hangszolgáltatás PoPs és 42 adatszolgáltatás országos hálózatát, száloptikai gerinccel összekötve, és 11,000 IP elérhetőségi pontot kínál országszerte. Az Atlanet tulajdonában van a MANs (Metropolitan Area Networks) Rómában, Milánóban és Torinóban. A cégnek jelenleg 280 alkalmazottja van, és 2004 végén 133 millió euró bruttó vagyona volt. A BT körülbelül 80 millió euró ellenszolgáltatást fizet készpénzben.
A BT számításai szerint 2008-ig körülbelül évi 20 millió euró megtakarítást tud elérni, elsősorban a forgalom saját tulajdonú eszközökre terelésével és a rendszer megszilárdításával. Az Atlanet-et a BT olaszországi tevékenységébe vonják be.
A tranzakció szabályozói jóváhagyás alatt van, és várhatóan 2006. februárra készül el.
Kapcsolódó cikkek
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Jó évet zárt a British Telecom
- BT: Tíz egymást követő negyedévben nőtt a bevétel
- BT - KDDI közös vállalat
- Megveszi a Deutsche Telekom a British Telecom-ot?
- Az Unilever meghosszabbítja a BT outsourcing szerződését
- Csökkent a British Telecom adózott eredménye
- Cisco-díjak a BT-nek
- Erős negyedévet zárt a BT
- A BT a globális hálózati szolgáltatók mezőnyének első negyedében
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.