Kevesebb idő alatt több keresőkből érkező látogató!

forrás Prim Online, 2005. december 19. 13:39
Az egyik leginkább költséghatékony online marketing eszköz a keresőoptimalizálás. Ha viszont nem a megfelelő eszközökkel végzi ezt a tevékenységet, rengeteg idejét fogja felemészteni és a végén mégsem lesz annyira költséghatékony. Az alábbiakban bemutatjuk Önnek, hogyan tud kevesebb idő alatt több látogatót szerezni ráadásul teljesen ingyen!
Egy weboldal eredményes optimalizálásához elengedhetetlen a keresőkben elfoglalt helyezések részletes elemzése, hiszen így lehet rábukkanni azokra a lehetőségekre, amelyek rengeteg látogatót hozhatnak oldalának. Jobb híján ezt a legtöbben manuálisan, a találati listák egyenként való átvizsgálásával végzik. Ha viszont Ön sem idő-milliomos, akkor előbb-utóbb könnyen lehet, hogy abbahagyja az elemzést.

Ha viszont abbahagyja a találati listák elemzését, akkor garantáltan nem fogja tudni, hogyan lehet növelni a keresőkből érkező látogatók számát!

Találati listák és látogatottsági adatok - hogyan hozza ki belőlük a legtöbb látogatót?


Ha Ön nem fordít elég figyelmet a keresőkben elfoglalt helyezéseire, nemhogy növekedni nem fog, de hamarosan zuhanni kezd majd látogatóinak száma. Higgye el, versenytársai mindent megtesznek azért, hogy minél jobb helyet vívjanak ki maguknak a keresőkben, Önt pedig kiüssék jelenlegi pozíciójából.

Fontos, hogy tisztában legyen azzal, hogy mely kulcsszavak hány látogatót hoznak az oldalra. Ezt pontosan megtudhatja a MarketingSzoftverek WebMonitor szoftveréből. Ez a szám azonban Önmagában nem mond eleget. Önnek azt is tudnia kell, hogy ezek a kulcsszavak, hányadikként szerepelnek a keresőkben.

Nézzünk egy példát:

Tegyük fel, hogy Ön állateledelt árul, és fontosnak tartja, hogy oldala jó helyezést érjen el a "kutyaeledel" és a "macskaeledel" szavakra.

Mi a teendője abban az esetben, ha kiderül, hogy a "kutyaeledel" kulcsszó az elmúlt hónapban 50 látogatót hozott, a "macskaeledel" kulcsszó pedig 40 látogatót?

Mit fog csinálni? Melyik szóra fog jobban fókuszálni? Őszintén megmondom: én ennyiből nem tudom eldönteni.

Viszont ha azt is tudjuk, hogy a "kutyaeledel" kulcsszóra a Google magyar találati listáján 16. az oldala, a "macskaeledel" kulcsszóra viszont a 76., akkor már kézenfekvő a teendő:

Mivel a "macskaeledel" szó sokkal hátrébb szerepel a listán, mégis majndem ugyanannyi látogatót hozott, összességében ebben a szóban jóval nagyobb lehetőség rejlik, tehát érdemes vele komolyabban foglalkozni. Mindez ennyire egyszerű!

Keresőoptimalizálás tanulmányunkat már bizonyára elolvasta, tehát azt már tudja, hogy hogyan tudja erősíteni oldalát egy adott kulcsszóra. (Érdemes a tanulmányt időről időre átnézni emlékeztetőképpen!) Ha azonban azzal is folyamatosan tisztában szeretne lenni, hogy hányadikként szerepel oldala a keresőkben, megfelelő eszköz nélkül akár heti 5-8 órát is el fog tölteni a találati listák böngészésével.

Mostantól viszont erre semmi szükség!

A mai naptól rendelkezésre áll egy rendkívül hasznos időmegtakarító eszköz! Segítségével pillanatok alatt megtudhatja mely kulcsszóra hányadik helyen szerepel oldala a Google keresőben. (Én is tudom, hogy ehhez hasonló eszközök elérhetők már régóta a neten, csakhogy ez az eszköz a magyar nyelvű találati listák elemzését is el tudja végezni!) Ez a hasznos kis eszköz az Internet-marketing.hu legújabb ingyenes szolgáltatása (csak regisztrált hírlevél-olvasóknak) és itt érhető el: http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo

Vizsgálja meg most weboldala helyezését a Google.com és a Google.co.hu találati listáin!
http://www.internet-marketing.hu/helyezes-vizsgalo

Regisztráció
(http://www.internet-marketing.hu/feliratkozas)

A témában további információkat talál a www.internet-marketing.hu weboldalon.

Kulcsszavak: =internetmarketinghu

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09