Fordulat a japán Softbanknál
Miután az utolsó már a második nyereséges negyedév volt egymás után - 22 milliárd jenes adózott eredménnyel a 2004-es utolsó negyedévi 26,56 milliárdos adó utáni veszteség helyett, az üzleti második negyedévi 6,97 milliárdos adózott eredmény után -, az egész üzleti évre is nyereséget ígér a vállalat legalább üzemi szinten, habár számokat nem jósoltak. A korábbi években veszteség volt napirenden, a korábbi sok fejlesztés, elsősorban a széles sávú szolgáltatás terjesztése miatt. A cégnek utoljára a 2001. márciussal végződött üzleti évben volt profitja.
Különösen a Yahoo BB, a Yahoo Japan Corporationnel közös internetes tartalomszolgáltató teljesített jól, mert bár tovább csökkentették az árakat, lassan a piacmegdolgozás költségeit is vissza tudták fogni. A Softbanké a Yahoo Japan Corp. 42 százaléka is. Az internetes bevételek, benne a Yahoo BB-vel, 19,26 milliárd jenes üzemi eredményt hoztak az utolsó negyedévben, 49,9 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
A széles sávú szolgáltatások összesen 9,36 milliárd jenes üzemi eredményt értek el, miközben a bevételük 36,4 százalékkal 71,54 milliárd jenre nőtt.
Ez ellensúlyozta a Japan Telecom vezetékes távközlési részleg folytatódó veszteségét, de 1,79 milliárd jennel az is kisebb volt a 2004-es utolsó negyedévinél. A Japan Telecom alternatív szolgáltató a Softbank legnagyobb üzletága.
A Softbank üzemi eredménye egészében 27,91 milliárd jen volt a decemberrel zárult első kilenc hónapban, az egy évvel azelőtti, 14,33 milliárdos veszteség helyett.
A teljes bevétel 810,26 milliárd jenre nőtt 561,79 milliárdhoz képest. Az utolsó negyedben a bevétel 287,5 milliárd jen volt, 11,4 százalékkal több az egy évvel korábbinál.
Kapcsolódó cikkek
- DT: Újabb egyeztetés, de folytatódik a sztrájk
- Zebra mobilnyomtatók Magyarországon
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Lehetőség vagy kényszer? - Interjú Szűcs Zoltánnal, az AAM vezérigazgatójával
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyar Telekom - újabb hatékonyságjavítási lépések lesznek
- Az olasz Telsey távközlési cég magyarországi képviseletet nyit
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- EDS: változás a kommunikációban
A Sony 4 győzelmet ünnepel a 2024-es TIPA Awardson
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival
A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra. A következő hónapokban az ország számos pontját érintik majd, hogy frissítsék a városok, utak és autópályák nézetét a Google Térképen.
Díjazták a Sony innovációit
A Sony büszkén jelenti be, hogy a nagyhírű Technical Image Press Association ismét négy TIPA-díjjal ismerte el a Sony teljesítményét és innovációját. Idén a Sony többek között a "LEGJOBB PROFESSZIONÁLISABB HYBRID KAMERA" elismerést kapta az Alpha 9 III és a "LEGJOBB APS-C EXPERT KAMERA" címet az Alpha 6700 számára.
Sony World Photography Awards 2024 – kihirdették a nyerteseket
A World Photography Organisation egy különleges gálaünnepségen Londonban kihirdette a Sony World Photography Awards 2024. évi nyerteseit. Az immár 17. éve megrendezett díjátadó ünnepség napjaink legjobb fotográfiai alkotásait mutatja be, valamint az elmúlt év legközkedveltebb képeit és történeteit díjazza. A győztes, döntős és shortlistre került képek április 19-től láthatók a Sony World Photography Awards 2024 kiállításon a londoni Somerset House-ban.
Kiberbiztonsági útmutató készült a magyar kkv-knak
A magyar kisvállalkozásokat támogató kiberbiztonsági kézikönyvet mutatott be az Európai Innovációs és Technológiai Intézettel (EIT Digital), a Nemzetközi Digitális Alapítvánnyal (Global Digital Foundation) együttműködve a Huawei Technologies.