Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul

forrás Prim Online, 2006. március 8. 14:24
Az elterjedőfélben lévő Microsoft Dynamics CRM 3.0 alkalmazást használó ügyfelek közös ismérve, hogy üzleti sikerük zálogát az egyszeri vásárlók visszatérésében látják. Hazánkban elsőként a személyzeti tanácsadó, nagy értékű lakossági termékeket, mint például konyhafelszereléseket forgalmazó cégek, oktató és oktatásszervező cégek, hotelek és IT szolgáltatók kezdték el a megoldást használni. A szoftvert alkalmazó cégek sokszínűsége is jelzi, mennyire széleskörűek lehetnek a megoldás felhasználási lehetőségei.
A Microsoft CRM 3.0 a marketing, értékesítési és szolgáltatási lehetőségek teljes tárházát biztosítja, amelyhez a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói élmény kapcsolódik. Segítségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig. A kibővített beállítási, testre szabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára az egyénre szabott megoldások bevezetését, amelyek könnyen mérhető üzleti eredményeket, és alacsony teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget (TCO) biztosítanak. A termék Professional Edition és Small Business Edition változatokban kapható.

A magyar nyelvű Microsoft CRM-et 2006. márciusi megjelenése óta is egyre több vállalat választja. A Microsoft Magyarország ügyfelei közé tartozik már többek között az Adverticum Rt. és a Miele Center Konyhastúdió is, a megoldást már régebb óta használó Buderus Hungária Fűtéstechnikai Kft-t, a Számalk Oktatási és Informatikai Rt-t, a Főnix Hotel Kft-t, Controll Training, Focus Consulting, IQSoft John Bryce, Monatan Rt. és System Builders Kft. mellett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének

A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.

2024. április 19. 16:59

Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban

Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.

2024. április 19. 13:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09