D-Link disztribútor lett az RRC
"A D-Link magyarországi piaci részesedésének folyamatos növekedését látva elérkezettnek láttuk az időt, hogy bővítsük a Crown-Tech, az Ingram Micro és az RCE Trade alkotta hármas disztribúciós bázisunkat egy újabb, az üzleti megoldásaink értékesítéséhez megfelelő tapasztalattal és szakértelemmel rendelkező partnerrel" - szólt a megállapodáshoz vezető okokról Élő András, a D-Link Magyarország ügyvezetője.
"A D-Link olyan széleskörű hálózati tapasztalatokkal rendelkező disztribúciós partnert keresett, mely eredményesen tudja értékesíteni kis-, közép- és nagyvállalati menedzselhető hálózati switch, biztonsági és üzleti vezeték nélküli megoldásait. Bennünk megbízható és szakértő partnerre talált." - világított rá a megállapodás létrejöttének hátterére Bobok Tivadar, az RRC üzletágmenedzsere.
Kapcsolódó cikkek
- Új nyílt forráskódú hozzáférési pont a D-Linktől
- Partnereit díjazta a D-Link
- Olcsó LCD monitor a HannsG-től
- 11 év garancia a D-Link Wireless N termékeire
- A D-Link a CeBIT 2007 kiállításon - Fókuszban az üzleti megoldások
- Vezeték nélküli hálózat ingyenes otthoni telepítéssel
- Eric Martinez a D-Link új európai alelnöke
- Vista-tanúsított draft 11N router a D-Linktől
- Közelebb az új vezeték nélküli szabványhoz
- Megnövelt garanciaidő a D-Link vállalati termékeire
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.