CA Desktop and Server Management: részletes, valós idejű kép IT-környezetünkről
„Az IT-költségvetés csökkenése miatt kritikus fontosságú, hogy az ember meg tudja indokolni informatikai beruházásait, és költségérzékeny döntéseket hozzon eszközeivel kapcsolatban” – mutatott rá Jason Bullock, a Colorado Springs-i 11. iskolai körzet rendszeradminisztrátora. „A CA Desktop and Server Managementtel részletes, valós idejű képet kapunk IT-környezetünkről, így stratégiai szemlélettel felügyelhetjük a PC-ket, és megalapozottabb döntésekkel segíthetjük elő a költségcsökkentést, illetve nyújthatunk hatékonyabb támogatást a szervezeti célkitűzések teljesítéséhez.”
A CA Desktop and Server Management r11 lehetővé teszi a patchek és frissítések szállítását meghatározó szabályok definiálását, és ezen keresztül az asztali gépek és a szerverek életciklusának proaktív, automatikus kezelését. Valós idejű betekintést nyújt az eszközök állapotába, és automatizálja a kritikus életciklus-kezelési folyamatokat (pl. leltár, rendszerbevezetés, patch-kezelés, karbantartás és átállás). Mindezzel elősegíti az informatikai környezetek szabványosítását – ami kritikus fontosságú a rendszertámogatás ésszerűsítése és a biztonsági vonatkozású kockázatok enyhítése szempontjából.
Az új CA megoldás további jellemzői:
A CA integrációs platformra épülő közös architektúra, amely az alapvető asztali gépes és szerver-üzemeltetési termékeket integrálva egységesíti és egyszerűsíti a rendszerbevezetést és ‑üzemeltetést.
· Átfogó jelentések a kihasználtságról és patch-szintű szoftverfelismerés.
· Eseményalapú észlelés, amely a szoftverterítés elindításával gondoskodik a szabályoknak való megfelelésről és egyezteti egymással a birtokolt és az észlelt eszközöket.
· A megoldás Linux szervereken is fut, de emellett Windows PC-kről is lehetővé teszi a linuxos szerverek és asztali gépek távvezérlését.
A CA Desktop and Server Management r11 új termékei:
· CA Desktop Management Suite for Windows – asztaligép-üzemeltetési és biztonságimásolat-készítési szolgáltatásokkal rendelkező, teljes körűen integrált megoldás, amely a beszerzéstől a selejtezésig, az életciklus minden szakaszában támogatja a PC-k üzemeltetését. Automatizált funkciói csökkentik a szoftverterítésre fordítandó időt, karbantartják a hardver- és a szoftverleltárt, konfigurálják a gépeket, megvédik a helyi adatokat és felügyelik a távoli rendszereket.
· Unicenter Patch Management – a szoftverpatchek életciklusának proaktív kezelésével reagál a patchkezelés összetett kihívásaira. A patch-kezelési szolgáltatást globális online tartalomkutató csapat támogatja, amely éjjel-nappal figyeli, érvényesíti, kutatja, publikálja és teríti az összes releváns patch-információt. A Unicenter Patch Management a CA Asset Management, a Unicenter Software Delivery és a CA Desktop Management Suite for Windows megoldásokkal működik együtt.
Az eszközkonfigurációs adatokat a PC-karbantartási műveletek automatizálására és egységesítésére használó CA Desktop and Server Management a CA Service Management r11 és CA Asset Management r11 megoldásokkal is integrálható. A CA integrációs platformjának előnyeit hasznosító megoldások ugyanazt a központosított felügyeleti adatbázist használják, és így gondoskodnak róla, hogy a szervezet minden területe egységes adatsorok alapján hozza meg döntéseit. Ez a gyakorlat egyszerűsíti a felügyeletet, lehetővé teszi a szervezeteknek a szolgáltatási szintek javítását és a bevált gyakorlat (pl. az ITIL) pontosabb követését.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Beszerzés - nyíltan
- A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- A COBIT legújabb verziója csökkenti az informatikai kockázatokat
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.