Segélyvonal az árvízkárosultak megsegítésére
Április 7-én 0 óra és április 30-án 24 óra között mindhárom társaság ügyfelei - a mobilról és vezetékes számról egyaránt hívható - 1749-es szám tárcsázásával, illetve tetszőleges tartalmú SMS küldésével alkalmanként 200 forintot adományozhatnak a károsultak javára. A szolgáltatók a teljes befolyt összeget átutalják a segélyszervezetek részére.
A dél-kelet ázsiai cunami károsultjainak megsegítése érdekében tavaly e három társaság ügyfelei 123 millió forintot gyűjtöttek össze ezen a segélyvonalon.
Kapcsolódó cikkek
- Még egyszerűbb SMS-ben lottózni
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- GKM: a mobilkoncesszió meghosszabbításának feltétele a szélessávú lefedettség növelése
- Újabb autópálya-matricákat vásárolhatnak mobilon a T-Mobile és a Pannon ügyfelei
- Februárban újra nőtt a mobil-előfizetők száma
- Gyakran tévesztik meg fogyasztóikat a mobilszolgáltatók
- Csökkenéssel indult 2007 a hazai mobilpiacon
- 2006-ban 645 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- Novemberben 118 ezerrel nőtt a mobil-előfizetők száma
- Karácsonyi "GVH-ajándék": a Magyar Telekomnak 30 millió, a Pannonnak 7 millió forint bírság
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: