Máris olcsóbb a PS2
Ugyan a japán vállalat eddig több mint 100 millió PS2 készüléket értékesített, az utóbbi időben azonban csökkenni látszott a játékgép iránti kereslet. Piaci elemzők szerint ennek oka egyrészt az lehet, hogy a konkurens Microsoft már 2005 novemberében piacra dobta új generációs konzolját, másrészt pedig mindazon felhasználók, akik eddig nem szereztek be egy Xbox 360-ast, azok inkább kivárják a PlayStation 3 év végi megjelenését. A Sony 2004 nyarán csökkentett hasonlóan árat, akkor 179-ről 149 dollárra szállította le a PS2 árát.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilfunkcióval bővítené a Sony a PSP-t
- Részletek az új Sony PSP-ről
- Japánban ötszörösen alulmaradt a Playstation3 a Wii-vel szemben
- Mozgás- és beszédfelismerés, videó chat PS3-hoz
- Visszavonul a PlayStation atyja
- Májustól Európában is olcsóbb a Sony PSP
- Olcsóbb lesz Amerikában a Sony PSP
- Végre Európában a PS3
- Sony lista az európai PS3-mal kompatibilis PS2-játékokról
- Kivonják a forgalomból a 20 GB-os PS3-at?
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: