Bankügyletek - nőtt internetes ügyfelek száma

MTI Sajtóadatbank, 2006. április 27. 09:04
Tavaly év végén 733 ezer lakossági és 112 ezer vállalati ügyfél rendelkezett internetbanki szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződéssel, az előbbi ügyfelek száma az elmúlt egy évben 47 százalékkal, az utóbbiaké pedig 44 százalékkal emelkedett - közölte a GKI Gazdaságkutató Rt. szerdán az MTI-vel.
A GKI, a T-Mobile és a Sun Microsystems Kft. kutatása szerint a lakossági ügyfelek száma 2006 végére várhatóan 903 ezerre nő, míg a vállalatiaké eléri a 139 ezret.

A várakozások alapján az internetes bankszolgáltatások közül továbbra is az átutalások aránya növekszik majd a legnagyobb mértékben mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek között. A második, illetve a harmadik helyre a tranzakciók ellenőrzése, illetve a számlainformációk lekérdezése került.

A kutatás szerint a korábbi negyedévektől eltérően a többi online banki szolgáltatás, így a befektetési termékek, a csoportos beszedési megbízás tekintetében is növekedésre számítanak a hitelintézetek.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05