IP Centrex telefonszolgáltatást indít a 3C Kft.

Kovács Attila, 2006. április 27. 14:50
Budapesti sajtótájékoztatón jelentette be a 3C Magyarország Kft., hogy mától 3Centrex néven az ország területén IP alapú telefonközpont (IP Centrex) szolgáltatást indít.
A szolgáltatás igénybevézelét elsősorban több telephelyes kis- és középvállalkozásoknak ajánlják, de az otthonokból elérhető szolgáltatás bevezetését is tervezik. A tájékoztatón megjelent Ross Sampson, a 3C nemzetközi marketing igazgatója, aki elmondta, a múlt évben átalakult cégnek jelenleg Londonban, Budapesten, Moszkvában és Szent Péterváron vannak irodái, és az ADSL, CPS és IP Centrex szolgáltatások révén nagyon gyors növekedést vár a cég.Hozzátette: a szolgáltatások iránt azért is nagy kereslet várható, mert az interneten bonyolított hívások nagy mértékben csökkentik a telefonszámlát, a be-kimenő teljes hanforgalom a felhasználó igényeinek megfelelően központilag menedzselhető.

Az 3Centrex nem más, mint speciális internetes telefonközpont rendszer. Használatához szélessávú internetkapcsolatra van szükség. A 3Centrex teljes mértékben kiváltja a megszokott hagyományos telefonrendszereket: egyszerűen kezelhető és sok olyan hasznos funkciót tartalmaz, amelyet egy hagyományos telefonközponttal csak nehézkes programozással és emberi erőforrás bevonásával érhetünk el. Az internetes telefonközpont könnyen kezelhető webes felületen konfigurálható, ahol mind a telefonközpont kezelője, mind az összes felhasználó könnyűszerrel elvégezheti a központ működésével kapcsolatos beállításokat. A 3Centrex sokrétű alternatívát nyújt a meglévő hagyományos telefonközpont rendszerekkel szemben Nincs beruházási költség, a karbantartás és az üzemeltetés a szolgáltató feladata.

3Centrex szolgáltatás főbb funkciói: költségfigyelés; állomás hívásadatainak , hivások költségének lekérése; automatikus visszahívás ha a hívott fél foglalt; automatikus hívás - amint a kagylót a felhasználó felemeli; konferenciahívás; hívás visszautasítása előre beállított telefonszámról; automatikus hívásátirányítás előre megadott telefonszám esetén;
hívásvárakoztatás; hívásparkoltatás; hívás parkoltatása megadott mellékkel; híváskorlátozás; utolsó bejövő hívás megjegyzése (akkor is ha nem jött létre a beszélgetés); megkülönböztető csengőhang előre beállított telefonszámok esetén; megkülönböztető csengőhang belső vagy külső hívások esetén; telefonbeszélgetés átirányítása; caller ID; caller ID letíltása; hold funkció; előhívószám letiltása; call waiting szignál küldése másik telefonszámra - ebben az esetben a hívottat így értesíthetjük, hogy fontos mondanivalónk van számára; hívás megszakítása és harmadik félként bekapcsolódás; előre beállított csoport vagy állomás, amely átveszi a hívást, ha a hívott állomás foglalt vagy nem válaszol,
utolsó hívott szám tárcsázása előre beállított kód vagy billentyű segítéségével; utolsó szám automatikus tárcsázása, amíg a hívott nem felel; előre beállított telefonszám gyors tárcsázása kóddal; más tárcsahang, amely bejövő üzenetre vagy hangpostára hívja fel a figyelmet; üzenetre emlékeztető led - megfelelő telefonkészülék esetén; várakozó zene;
egy készülékre több hívás fogadása és a hívások egy időben történő kezelése.

A sajtótájékoztatón Stefan Tsvetkov, a 3C Kft. ügyvezető igazgatója a következő előnyöket emelte ki: konvergens megoldás - rugalmasan alkalmazható meglévő infrastruktúra khasználatásal is a szervezeten belül és kívül; bővítés esetén nincs szükség költséges hardver megvételére és bonyolult programozásra; több földrajzi helyszín összekapcsolható - akár egymástól messze lévő telephelyek is egyszerűen összekapcsolhatók; a szolgáltatásba akár otthoni telefonkészülék is bekapcsolható; egyszerű a tárcsázási szabályok beállítása az iroda össze állomására; az állomások közötti hívások ingyenesek; könnyen integrálható számítógépes telefonszoftverekkel; az állomás könnyen kötöztethető egyik helyről a másikra; a rendszer kompatibilis a hagyományos ISDN centrex-szel; nincs szükség beruházásra - mivel maga a központ a szolgáltató tulajdonában van; a vonalak változása esetén sincs szükség hardverberuházásra; a vonalak beüzemelése a szolgáltató felelőssége;
nincs szükség külön helyiség biztosítására, mint a hagyományos telefonközpont esetében; a karbantartás és az üzem biztosítása a szolgáltató feladata és felelőssége; új upgrade-k ingyenesen telepíthetők - esetleg új funkciókkal.

A 3Centrex támogatja a SIP protokolt, kompatibilis az ismert IP telefon végberendezésekkel (LinkSys, GrandStream, DataVox, Cisco, ATA, Polycom, Zyxel stb.).
Kulcsszavak: 3C

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.

2024. április 19. 11:50

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás

Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját.  Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt. 

2024. április 15. 13:02

Tavaszi fotózási tippek a HONOR-tól

A HONOR jobbnál jobb hardverrel és szoftverrel teszi izgalmasabbá a fotózást, de a funkciók és lehetőségek kihasználásához érdemes észben tartani pár egyszerű tippet ahhoz, hogy a lehető legszebb képeket készíthessük el.

2024. április 11. 11:38

A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója

A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.

2024. április 10. 21:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09