Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 jellemzői
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 legújabb funkciói között található innovatív IP-alapú szolgáltatás az ügyféltörzsben megtalálható telefonszámról érkező hívás esetén automatikusan elküldi az adott ügyfélhez tartozó összes információt a Cisco Unified IP-telefonokra. Az IP-telefon kereső és kijelző szolgáltatásával a felhasználók bármelyik, XML-kód megjelenítésére képes IP-telefonon megtekinthetik az ügyféladatokat. További szolgáltatásként rendelkezésre áll a gyors és könnyen használható „kattintásos tárcsázás”, amellyel megjeleníthetők a CRM-kapcsolatok korábbi adatai és a hívásidőtartam is, valamint rögzíthetők a hívással kapcsolatos részletes adatok. A Cisco Unified CRM Connector 3.0 emellett a kapcsolódó hívásadatokat automatikusan feltölti a Microsoft CRM-adatbázisába. Az automatikus nyomkövetési funkció segítségével pedig a felhasználó történeti összefüggésében láthatja az adott ügyféllel kapcsolatos valamennyi korábbi kommunikációt.
A Cisco Unified CRM Connector 3.0 a Cisco Unified CallManager Express, a CallManager és a Contact Center Express alkalmazásokhoz rendelhető meg. Az új CRM-alkalmazás automatikusan felismeri az adott Cisco IP-platformot. A megoldás számos Cisco IP-telefonnal használható, kezdve a belépő szintű 7902G-től egészen a színes kijelzős 7970G modellig.
Értékesítési partnerek együttműködési lehetőségei
A Cisco egyidejűleg bejelentette a Cisco- és Microsoft-partnerek számára elindított FastStart nevű programot, amely a Cisco Unified Communications és a Microsoft Dynamics CRM-megoldások értékesítéséhez nyújtanak segítséget. A két vállalat együttműködése eredményeként létrejött egy olyan kiterjedt értékesítési és önkiszolgáló webhely a partnerek számára, amely a kis- és középvállalatoknak szánt átfogó megoldások hatékony bevezetéséhez kínál támogatást.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Vezeték nélküli helymeghatározó megoldás a Cisco-tól
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.