Közös oktatóközpontot nyitott a CA és az Albacomp
A közös munka következő állomása az Authorized Training Center megállapodás volt, amelynek keretében 2006 májusában a két cég az Alkotás Point Irodaházban (1125 Budapest Alkotás u. 50.) korszerű oktatóközpontot hozott létre. Itt folynak a CA tematikája szerint zajló, a cég termékeihez kapcsolódó különböző szintű felhasználói illetve partnerminősítő tanfolyamok.
A képzések magyar és angol nyelven folynak, amelyekhez az oktatókat részben az Albacomp, részben a CA biztosítja. A központ oktatási programterve hamarosan elérhető lesz a cégek honlapján. A programokat nemcsak magyarországi ügyfeleknek és partnereknek ajánlják, hanem a CA segítségével egész Európából várnak hallgatókat, akik számára az utazás megszervezése mellett szállást és ellátást is biztosítanak. A résztvevők minden tanfolyam elvégzése után Prometric típusú vizsgaközpontokban tehetnek vizsgát az elsajátított tananyagból.
Az oktatóközpont létrehozásával a két cég szeretné elősegíteni, hogy a régióban egyre nagyobb számban megismerjék a CA legújabb termékeit az adatmentéstől a vírusvédelmen át a desktop-, szerver-, alkalmazás- és szolgáltatás-felügyeleti megoldásokig, amelyekhez az Albacomp jól képzett és szakmailag kiválóan felkészült szakembereivel professzionális terméktámogatást biztosít.
A régióban működő, hasonló központok műszaki felszereltségét, és az általános oktatási körülményeket tekintve ez az oktatási központ a legkorszerűbb. A két cég az elkövetkező években tovább szeretné bővíteni az oktatóközpont méretét és tevékenységi körét.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- Sun: Környezettudatos-e a hazai informatika?
- SharePoint portál az ELTE-n
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- Elektronikus tananyag-piactér és a digitális könyváruház indul
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.