Közös oktatóközpontot nyitott a CA és az Albacomp

forrás Prim Online, 2006. május 31. 13:45
A CA, és az Albacomp közös nemzetközi oktatóközpontot (Authorized Training Center) nyitott, amelynek felhasználói és partnerminősítő tanfolyamaira a hazai ügyfelek és partnerek mellett egész Európából várnak hallgatókat.
A két cég idén több jelentős lépést tett annak érdekében, hogy ügyfeleiknek teljes körű biztonságot adó megoldásokat nyújthassanak. Együttműködésük első lépéseként stratégiai partnerségi megállapodást kötöttek, amelynek értelmében az Albacomp a CA rendszerfelügyeleti- (Unicenter), IT-biztonság- felügyeleti (eTrust) és adattárolás-felügyeleti (BrightStor) termékcsaládjainak értékesítési, implementációs és támogatási tevékenységét látja el. Az Albacomp emellett megszerezte a Computer Associates legmagasabb szintű, Premier Enterprise Solution Provider Partner (Premier ESP) minősítését.

A közös munka következő állomása az Authorized Training Center megállapodás volt, amelynek keretében 2006 májusában a két cég az Alkotás Point Irodaházban (1125 Budapest Alkotás u. 50.) korszerű oktatóközpontot hozott létre. Itt folynak a CA tematikája szerint zajló, a cég termékeihez kapcsolódó különböző szintű felhasználói illetve partnerminősítő tanfolyamok.

A képzések magyar és angol nyelven folynak, amelyekhez az oktatókat részben az Albacomp, részben a CA biztosítja. A központ oktatási programterve hamarosan elérhető lesz a cégek honlapján. A programokat nemcsak magyarországi ügyfeleknek és partnereknek ajánlják, hanem a CA segítségével egész Európából várnak hallgatókat, akik számára az utazás megszervezése mellett szállást és ellátást is biztosítanak. A résztvevők minden tanfolyam elvégzése után Prometric típusú vizsgaközpontokban tehetnek vizsgát az elsajátított tananyagból.

Az oktatóközpont létrehozásával a két cég szeretné elősegíteni, hogy a régióban egyre nagyobb számban megismerjék a CA legújabb termékeit az adatmentéstől a vírusvédelmen át a desktop-, szerver-, alkalmazás- és szolgáltatás-felügyeleti megoldásokig, amelyekhez az Albacomp jól képzett és szakmailag kiválóan felkészült szakembereivel professzionális terméktámogatást biztosít.

A régióban működő, hasonló központok műszaki felszereltségét, és az általános oktatási körülményeket tekintve ez az oktatási központ a legkorszerűbb. A két cég az elkövetkező években tovább szeretné bővíteni az oktatóközpont méretét és tevékenységi körét.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05