Döntős magyar pályázat a World Billing Awardson
A Billing & Information Management Systems 2006 kiállítás és konferencia kapcsán meghirdetett World Billing Awards 2006 pályázaton döntőbe jutott a Magyar Telekom Vezetékes szolgáltatások üzletága, a T-Com és az Allround közös pályázata. A Best Revenue Assurance / Management Project kategóriában benyújtott pályázat témája a CeDaR bevezetése a Magyar Telekomnál, amellyel egyszerre vált lehetővé az üzleti folyamatok hatékonyságának növelése és a jogszabályi megfelelés.
A projekt példa arra, hogy az Allround vezető terméke, a CeDaR széles körben felhasználható a távközlési szolgáltatók hívásrekord feldolgozó rendszereinek támogatására, hiszen használata egyaránt szolgálja a számlázási pontosság növelését, a bevétel maximalizálást és a jogszabályi megfelelést. Magas fokú automatizálást és a tesztelés hatékonyságának növelését teszi lehetővé a tesztelési költségek jelentős csökkentésével és ellenőrzésével. A termék a legmagasabb minőségi követelményeknek is eleget tesz, hiszen a BABT (British Approvals Board for Telecommunications) a világon elsőként a CeDaR-ról állított ki számlázási szoftver tanúsítványt.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Új vezető lesz a Crnogorski Telekom élén
- A Magyar Telekom elsőként épít ki új generációs IP-hálózatot Magyarországon
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- A volt Matáv-vezér telekomos jövőképe
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.