A Microsoft megváltoztatja az antivírus piacot

Genda Csongor Zoltán, 2006. június 15. 18:01
A Microsoft múlt hónap végén kezdte meg a Windows One Care Live nevet viselő antivírus szoftver forgalmazását az Egyesült Államokban, és ezzel beváltotta régóta hangoztatott ígéretét. Eugene Kaspersky, az orosz Kaspersky Labs vezetője ezzel kapcsolatosan egy tegnapi sajtótájékoztatón azt nyilatkozta, ő úgy véli, hogy az új konkurens piacon való megjelenése mindenféleképpen változásokat fog eredményezni; "Kétségkívül minden biztonsági szoftvereket fejlesztő cégre hatással lesz majd a redmondi óriás jelenléte".
Szerinte vannak olyan kisvállalkozások, amelyek számára nagy csapást jelentenek a Microsoft antivírus-csomagok, ám a széles termékpalettával rendelkező és minőségi megoldásokat szállító neves cégek életére szinte egyáltalán nem lesz kihatással az új konkurens piaci jelenléte. A versenyképes 50 dolláros áron kínált Windows OneCare Live bevezetése után röviddel a szoftveróriás képviselői bejelentették egy a vállalati ügyfeleknek szánt biztonsági csomag, az Antigen érkezését is. Összességében véve azonban Kaspersky bízik abban, hogy az új Microsoft-termékek pozitív hatással lesznek majd a jövőbeni antivírusfejlesztésekre is, és ezáltal közelebb kerülhetünk egy lépéssel a biztonságos internet fogalmához.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05