Bemutatkozott a Nokia Hungary új ügyvezető igazgatója

Kovács Attila, 2006. június 27. 14:45
Ma sajtótájékoztatón mutatkozott be Greig Williams, aki 2006. július 1-től a Nokia Hungary ügyvezető igazgatója. A kanadai születésű 34 éves szakember ezt megelőzően tíz évig a Nokia készülékek értékesítéséért felelős ügyfél- és piactevékenységek vezető értékesítési igazgatójaként dolgozott Angliában, ahol az ottani T-Mobile felé történő értékesítésért is felelt. Greig Williams új munkakörében július 1-től a Nokia mobil készülékek magyarországi és romániai eladásaiért is felel.
A rendezvényen Williams beszámolt az újragondolt, a fogyasztók elképzeléseinek, értékeinek, és viselkedésének alapos ismeretén alapuló termékkategóriákról. A kategóriák megújításához szükséges információk a Nokia fogyasztói felméréséből származnak, amelynek során világszerte 16 országban 42 ezer embert kérdeztek meg. Ez a felmérés a mobiliparág eddig legátfogóbb ilyen jellegű közvélemény-kutatása.

A felmérés 11 elkülönülő szegmenst mutattak ki, amelyeknek 11 féle készüléktípus felel meg. A kategóriákat szűkítve négy alapkategóriát határoztak meg: Live - "éld át" mottó, ilyen pl. a Nokia 8800, Connect - egyszerűség, könnyű használat, pl. Nokia 6131, Achieve - "eredményesség" mottó, példa rá a Nokia Eseries; Expertise - "felfedezés" mottóval, erre példa a Nokia Nseries. Új Nokia mobil készülékeket is bemutatott a sajtótájékoztatón az új ügyvezető. Ilyen a Live kategóriát épviselő Nokia 5500 Sport, a Connect szegmens képviselője, a Nokia 6151 típusú készülék, illetve a stílus és fiunkció közötti egyensúly szép példáját mutató Nokia 6080 (mindhárom készülékről már korábban adtunk hírt).

Kulcsszavak: CIO +céginfo Nokia-hu

Használt autót webshopból?

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? 

2024. április 18. 15:28

Megjelent a világ első unalmas telefonja

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 13:15

A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját

A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit. 

2024. április 18. 11:40

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával

A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.

2024. április 18. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09