Családdá bővül az LG Chocolate telefonja

forrás Prim Online, 2006. július 12. 19:02
Az LG bejelentette, hogy hamarosan újabb változatait dobja piacra a világszerte népszerű Chocolate telefonjának.
2006 második felében várhatóan mindenhol kapható lesz a milliós példányszámban elkelt készülék rózsaszín, illetve fehér változata, és még az év vége előtt új, prémium kategóriás Chocolate telefonok kerülnek a boltokba, melyek – elődjükhöz hasonlóan – egyedi formatervezéssel és fejlett technikai tulajdonságokkal rendelkeznek.

„A Chocolate Phone, prémium kategóriás Black Label szériánk első darabjaként hihetetlen népszerűségnek örvend világszerte és számos országban az eladási listák élén áll. Az LG ezért folytatja a Chocolate család bővítését, így a széles választékból mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelő készüléket” – mondta Jae Bae az LG Electronics mobilkommunikációs részlegének elnöke.

A Chocolate telefon nemzetközi, májusi bemutatóját követő nyolc hét alatt több mint egy millió készüléket értékesítettek világszerte. A telefon eljutott ahhoz a réteghez, akik olyan életstílusukhoz méltó telefonra vágytak, amelyben párosul a gyönyörű külső és a csúcstechnológiájú belső.

„A színes Chocolate telefonok azon vásárlóknak készülnek, akik személyiségüket a telefonjukkal is ki szeretnék fejezni. A hűvös fehér és a csábító rózsaszín változatok modern stílusúak és elegánsak, míg a következő prémium kategóriás telefonok mindegyike egyedi formatervezéssel és még az elődjénél is fejlettebb technikai tulajdonságokkal csábítja majd a vásárlókat” – mondta Chang Ma az LG Electronics mobilkommunikációs részlegének marketing vezetője.

Az új telefonok egyrészt már jelentős számban találtak gazdára Dél-Koreában, másrészt az LG elvégzett egy globális felmérést 18 és 35 év közötti embereken és eredmények alapján indokoltnak látja, hogy az új készülékeket a nemzetközi piacokon is bemutassa.

„A Chocolate telefonok széles választéka a helyi piacok igényeinek megfelelően kerül bevezetésre. Az első Chocolate modell nemzetközi bemutatását egy intenzív fókuszcsoportos felmérés előzte meg, így biztosak lehettünk abban, hogy a helyi piacokon is igény lesz erre a készülékre. Biztosíthatunk mindenkit, hogy az új modellek piacra dobásánál is hasonló szellemben járunk majd el” – mondta Jae Bae.

„Az LG Electronics hat formatervező központot működtet világszerte. A Szöulban, Milánóban, Pekingben, New Jersey-ben, Új-Delhiben és Tokióban található létesítmények mérnökei a vásárlói felmérések alapján alakítják ki a termékek külsejét, hogy a kész modell megfeleljen a fogyasztók igényeinek. Az LG mindig csúcstechnológiájú telefonokat gyárt, de ugyanakkor arra is figyelnünk kell, hogy a vásárlók elvárásai folyamatosan változnak. Az LG Black Label szériájának köszönhetően egyedülálló vállalkozás részesei lehetnek mind a kereskedők, mind pedig a vásárlók. A Chocolate Phone sikere igazolja a cég stratégiáját és a Black Label széria új modelljeivel az LG az első számú dizájnközpontú mobilgyártó lesz a világon” – tette hozzá Jae Bae.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05