Az Év Internetes Kereskedője Díj: október 15-ig lehet szavazni
Az Év Internetes Kereskedője Díjat 2005-ben a www.bookline.hu nyerte el, az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjévé tavaly a www.bortarsasag.hu internetes oldalt választotta a zsűri.
Az MTI korábbi híradása szerint a magyarországi internetes boltok viszonylag kicsik: 2004-ben a 81 százalékuk, 2005-ben pedig 75 százalékuk nem érte el a nettó 5 millió forint forgalmat.
Lemák Gábor, a GKIeNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgató-helyettese az MTI-nek elmondta: a magyarországi online áruházak forgalma 2006-ban várhatóan eléri a 30 milliárd forintot. Míg 2001-ben alig lépte át a 3 milliárd forintot, addig 2005-ben 20 milliárd forint volt az áruházak forgalma. Magyarországon közel ezer online áruház működik, ebből mintegy 50 mozgatja a piacot. Dinamikus bővülés várható, a piac szereplőinek száma 2008-ra elérheti a kétezret.
Kapcsolódó cikkek
- Alkalmatlanság miatt felfüggesztették a személyügyi rendszer pályázatot
- Nemzetközi díjat kapott a Csodafa és Sulinet Digitális Tudásbázis
- Kmetty József és Csiszér Béla az idei Gyurós-díjasok
- Beszerzés - nyíltan
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- IT-piac: A szolgáltatási szektor a legerősebb
- Kiírták az "Év információvédelmi diplomadolgozata" pályázatot
- Ismét magyar tag a legnagyobb európai infokommunikációs szövetség elnökségében
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Kelemen László lett az "Év információbiztonsági újságírója"
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.