A Logitech a 25. születésnapját ünnepli
Az alapítók hamarosan rájöttek, hogy a kifejlesztendő grafikus felületű szoftver navigálásához valamilyen eszközre lenne szükségük. A Svájci Szövetségi Technológiai Intézetben (EPFL) tevékenykedő Jean-Daniel Nicoud professzor által készített, kísérleti stádiumban lévő egér felkeltette az érdeklődésüket, és ez irányította őket a mai pályájuk felé. Azóta 700 millió Logitech egér került forgalomba világszerte.
Ám a Logitech mai sikere nemcsak az egerek népszerűségének köszönhető. A Logitech 1992-ben az elsők közt tette dobta piacra a nagyközönség számára digitális kameráját (Logitech Fotoman). Ugyanebben az évben, szintén elsőként hozta forgalomba a sztereo hangszórópárból és egy mikrofonból álló hangrögzítőjét (Logitech AudioMan), 1995-re elkészítette és piacra dobta az első eszközt, amellyel élő és felvett videóanyagot lehetett küldeni az interneten keresztül (Logitech VideoMan), és ekkor jelent meg a cég első játékfelszerelése is (Logitech WingMan®). Javarészt az ilyen korai újítások fektették le a Logitech jelenlegi sikerének alapjait, amelyet tovább fokoznak a forradalmi kialakítású, vezeték nélküli egerek és billentyűzetek, a piacvezető internetes videó és audió kommunikációs eszközök, a digitális zene hallgatására és a játékokhoz kifejlesztett termékek széles skálája, valamint az univerzális távirányítók legújabb csoportja, amely az otthoni szórakozást emeli még magasabb szintre.
A 2006-os költségvetési évvel a cég a nyolcadik soron következő rekordévét zárta, és ez idő alatt két számjeggyel tudta növeli eladásait. Ez 1,8 milliárd dolláros forgalmat jelent, valamint rekord mennyiségű, 143 millió eszköz szállítását, illetve az audió eladások 112%-os és a kiskereskedelemben kapható videó eladások 36%-os növekedését.
- A mai jelképes nap rendkívül fontos a Logitech számára. Ma van 25 éve, hogy megalakultunk, és ez remek alkalom arra, hogy visszaemlékezzünk rá, honnan indultunk – mondta Guerrino De Luca. – Ami még ennél is lényegesebb, előre is nézünk, és megpróbáljuk megjósolni, mit tartogat számunkra a jövő. Következetes stratégiánknak köszönhetően a cég forgalma két számjeggyel nőtt az elmúlt nyolc évben, és örömmel látom, hogy cégünk diktálja az ütemet a korszerű technológia trendjeiben. A vezeték nélküli perifériaeszközök töretlen népszerűségnek örvendenek, az internetes kommunikáció és a digitális zene egyre sikeresebb, és mind nagyobb az igény az intelligens irányító eszközökre, amelyek leegyszerűsítik az otthoni szórakoztató médiarendszerek bonyolultságát.
- A Logitech egy időben született a személyi számítógépekkel, és mindig is az volt az álmunk, hogy szerepet játsszunk ebben a rohamosan fejlődő iparágban – tette hozzá Daniel Borel. – Ennek ellenére egyikünk sem hitte volna, hogy a Logitech ilyen szupervállalattá növi ki magát. Működésünk egyedülálló és nyereséges maradt ebben a roppant versenyszellemű üzleti környezetben. Visszatekintve kiváltságnak érezzük, hogy fennmaradtunk és továbbfejlődtünk, miközben annyi más cég eltűnt a piacról. Ma ugyanaz az álmunk, mint 25 évvel ezelőtt. Előttünk a jövő, és még annyi minden vár felfedezésre!
Kapcsolódó cikkek
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
Bekerülhet-e a hétköznapi életünkbe a robotika?
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.