IV. SZÁMADÓ Nap: A menedzsment támogatása információval és informatikával
A SZÁMADÓ előadásainak központjában az a gondolatmenet állt, hogy egy cégnél minden mindennel összefügg, s ahhoz, hogy a cégvezetés kellő információval rendelkezzen a hatékony működéshez, egy bizonyos méret után nem elég a "kockás papír-technológia", hanem először egyszerűbb, majd egyre fejlettebb, és minél inkább együttműködő (integrált) rendszerek szükségesek. Ennek érdekében a SZÁMADÓ az utóbbi év folyamán – a meglevő erős ügyviteli és vállalatirányítási rendszerekre alapozva – a menedzsment megoldások irányába fejlesztette tovább portfolióját.
Új elem az ügyfélkapcsolatkezelés, amelyre a SZÁMADÓ egyszerre két, logikájában is eltérő megoldással jelent meg. A dobozos CRM kisvállalatok ügyféladatainak és az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok és feladatok nyilvántartására szolgál, könnyen bevezethető, tanácsadói segítséget nem igényel, és ennek alapján az ára is meglehetősen kedvező. A nagyvállalati ügyfélkapcsolat- és eseménykezelő megoldás komolyabb testreszabással, a SZÁMADÓ rendszerhez integráltan teljes mértékben a felhasználó igényeire és folyamataira szabott rendszert ad.
A SZÁMADÓ dokumentummenedzsment rendszere nem csak kiváltja az iktatókönyvet, de támogatja a belső folyamatokat: az anyagok kiszignálást a felelőshöz, a jóváhagyási folyamat követését, és határidők beállításával segít figyelni, hogy ne sikkadjanak el fontos feladatok. Integrált, a vállalatirányítási rendszer részeként működő Dokumentum Menedzser esetén a tárolt információk azonnal felhasználhatóvá válnak akár a projektmenedzsment, akár az ügyfélkapcsolatkezelés, akár a könyvelés számára, így töredékére csökken az adminisztráció feladata, és az egymásra várakozás.
Projektmenedzsmentre szintén új megoldással jelentkezett a SZÁMADÓ. Ez jól áttekinthetővé teszi a futó eseményeket, projekteket, így az operatív vezetés, a felsővezetés, és a munkában résztvevők számára is folyamatosan rendelkezésre áll minden információ, ami az adott üggyel kapcsolatos. Előnye, hogy – az elszigetelt megoldásokkal szemben – a vállalat teljes működését átfogja, és így a projektek információi, akár a nyereségességi adatok, akár a termeléssel kapcsolatos feladatok, akár a raktárakat érintő mozgások azonnal átfutnak az integrált vállalatirányítási rendszerbe. A SZÁMADÓ Eseménymenedzserben minden fontosabb munka, projekt, szerződés, megállapodás, stb. egy fastruktúrában helyezkedik el, amelyet a projekt indításakor a projektmenedzser vesz fel. A fastruktúra lényege, hogy minden projekt elemei eseményekre bontható fel, méghozzá tetszőleges mélységben. Minden szinthez lehet felelősöket, határidőket rendelni, és az egyes szintek egymáshoz való kapcsolódását, teljesítési feltételrendszerét meg lehet határozni. Így pontosan követhető, hogy melyik munka melyik szinten áll éppen, annak ki a felelőse.
A projektmenedzsment, dokumentumkezelő és ügyfélkapcsolatkezelő megoldások önállóan is betöltik feladatukat, de egymással, és a SZÁMADÓ vállalatirányítási rendszerrel integráltan adnak valóban átfogó képet és hatékony segítséget egy vállalat irányításában.
"A már hagyománnyá vált SZÁMADÓ nap arra is jó lehetőséget ad, hogy visszatekintsünk az elmúlt évre, megnézzük, hogy hova fejlődtünk" - mondta Kornis György, a SZÁMADÓ Kft. ügyvezető igazgatója. "Nem könnyű ma egy kkv helyzete, a csökkenő kereslet és a növekvő ügyféligények egyszerre jelentkeznek a multik mindent lesöpörni akaró nyomásával és a bóvli hódításával. Egyaránt érezzük ezt autóipari, feldolgozóipari és kereskedő ügyfeleinknél, és a saját területünkön, a vállalatirányítási-rendszerszállítók között. Ebben a helyzetben büszke vagyok rá, hogy a SZÁMADÓ egyike az utolsó hazai fejlesztésű, valóban a kkv-k igényeire szabott megoldásoknak, de nekünk se könnyű a helyzetünk. A termékpalettánk az elmúlt év során vált teljessé, egy vállalat minden információs igényét ki tudjuk elégíteni, és tudjuk, hogy a személyes kiszolgálás és testreszabott szolgáltatás nem helyettesíthető semmivel. Ezen a területen is igaz, hogy az instant nem ugyanaz mint az igazi, és ügyfeleink is értékelik, hogy mi valódi, személyre szabott megoldásokat nyújtunk."
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
- Oracle: központban az üzletmenet globális kezelése
- Szakmai konferencia az üzleti folyamat-automatizálásról
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innováció a légi szállítmányozásban
A DSV egy hazánkban innovációnak számító, korábban még sosem alkalmazott átvilágítási szolgáltatás elindításával új export légiszállítási lehetőségeknek nyit kaput. A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében található raktárukban már 2-8 Celsius-fokos környezetben is átvilágítási szolgáltatás nyújtására lesznek a továbbiakban képesek, ezzel pedig fellendítik a BUD Airport gyógyszerexport tevékenységét. A fejlesztés egy gyógyszeripari üzleti esemény keretein belül debütált 2024. április 23-án, Vecsésen.
Tovább terjeszkedik a belga-magyar logisztikai raktárfejlesztő-vállalat
A belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Weerts Logistics Park (WLP) HUR One Kft. közel 55 000 m2 alapterületű logisztikai csarnokot épít Debrecen szomszédságában, Ebesen. A WLP az első külföldi érdekeltséggel is rendelkező beruházó, amelyik előre, megrendelésállománnyal még nem rendelkező, spekulatív módon fejleszt a Hajdú-Bihar-Vármegyei székhely térségében. A kitűnő lokációjú beruházásra a debreceni repülőtér és az épülő BMW gyár közelében kerül sor.
Jön a MI Expo! Kiderül, hogyan formálja át az iparágakat az AI
Vajon lesz értéke az emberi munkának az AI-korszakban? Milyen munkaerőt tud kiváltani az AI már 2024-ben? Hogyan változtatja meg a munkaköröket a technológiai forradalom? Ilyen és efféle kérdéseket fognak körbejárni a MI Expo előadói június 11-én a Lurdy Házban. A rendezvény célja, hogy betekintést engedjen a kkv-k számára az iparágukat érintő legfontosabb változásokba.
Újabb húszezer laptopot szállít a Delta Systems Kft. az iskoláknak
A tavaly őszi szállítás után idén újabb, csaknem 20 ezer laptopot kapnak Békés, Jász-Nagykun-Szolnok, Baranya és Somogy vármegye diákjai a Delta Systems Kft. közreműködésével mintegy 4 milliárd forint értékben. A Klebelsberg Központ nevében eljáró Digitális Kormányzati Ügynökség (DKÜ) a csaknem húszezer darab notebook beszerzésével kapcsolatos közbeszerzés nyerteseként nevezte meg a Delta Systems Kft. vezette konzorciumot, mellyel a négy vármegye tanulói számára biztosítják a digitális oktatáshoz való egyenlő hozzáférés feltételeit.