Pannon Nemzetközi Jégkorongtorna novemberben
A felkészülési torna az idény első jelentősebb erőpróbája a válogatott számára. A szövetség és főtámogatója, a Pannon, közös marketingmunkával alapozza meg a jégkorongsport továbbfejlődését Magyarországon. A Pannon Nemzetközi Jégkorongtorna háromnapos mérkőzéssorozata a második jégkorongfesztivál a Papp László Sportaréna működése óta. A szervezők sok nézőre, kemény mérkőzésekre számítanak. A torna előkészítésében a Pannon az anyagi támogatás mellett marketingszakmai segítséget is nyújtott a Magyar Jégkorong Szövetségnek.
A Pannon gondolt a gyerekekre is a torna kapcsán, ezért több száz iskolába juttatta el meghívóját, iskolánként 100 gyereknek kínálva ingyenes belépőt, illetve buszt a helyszínre utazáshoz.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil internet a magyar jégkorong-válogatottnak
- Jótékonysági kerekesszékes kosárlabda verseny
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Internetet adományoz a Pannon 25 non-profit szervezetnek
- 50 éves a Pannon által támogatott Magyar Nemzeti Galéria
- A Pannon a jégkorongosok utánpótlásáért
- Forma 1: Az AT&T Williams fő szponzora a Lenovo lesz
- Művészmegálló-Táncművészet
- Folytatódik a Pannon és a Magyar Kézilabda Szövetség együttműködése
- Életmentő karácsonyi ajándék
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony bemutatja a BRAVIA Theatre vadonatúj otthoni audio termékcsaládját
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Pörgesd fel az életed a Heineken, a HMD és a Bodega új "unalmas" telefonjával
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
A Sony tovább gazdagítja az otthoni moziélményt
A Sony megújítja BRAVIA márkáját, hogy gazdagítsa az otthoni filmnézést és moziélményt. A streaming szolgáltatások elterjedésével egyre népszerűbbé vált a kényelmes otthoni filmnézés. A Sony széles termékválasztékát, például a digitális mozifilmes kamerákat, professzionális monitorokat és professzionális fejhallgatókat a filmgyártás szakemberei széles körben használják, így a vállalat mélyre hatóan ismeri a moziipart, valamint a filmkészítők és tartalomkészítők törekvéseit.