Humansoft: a dél-dunántúli régió egészségügyi informatikai projektjéről

forrás Prim Online, 2006. november 15. 14:28
Az egészségügyi projektekben is érdekelt Humansoft mai sajtótájékoztatóján a HEFOP 4.4 (Human Erőforrás Fejlesztés Operatív Program; 2006. július 19 - 2007. július 31) állásáról, eredményeiről számoltak be az illetékesek.
A projektben résztvevő intézmények: Pécsi Tudományegyetem, Baranya Megyei Kórház, Kaposvári Egyetem Diagnosztikai és Onkoradiológai Intézet, Kaposi Mór Oktató Kórház, Tolna Megyei Önkormányzat Balassa János Kórháza, Paks Város Rendelőintézete, Szigetvári Városi Kórház és Rendelőintézet, Magyarországi Református Egyház Mosdósi Tüdő és Szívkórháza, Barcsi Város Önkormányzata Járóbetegellátó Intézménye.

A projekt legfontosabb számai a következők. A beruházás bruttó értéke: 1, o59 Mrd Ft, a felhasználók száma 4520 fő; a közvetlen alvállalkozók száma 25, a helyszínek száma 36. A legjellemzőbb eszközök darabszáma: szerver 75 db, munkaállomás ~1000 db, nyomtató ~750 db, vonalkódolvasó ~350 db. Jelenleg a következő határidő november 20-án a hardver szállításának befejezése, kisebb intézmények IT rendszereinek az indítása.

Az elvárások egyike az ún. IKIR (Intézményközi Információs Rendszer) megvalósulása, a következő fő célokkal: online betagadat hozzáférés, az intézményközi adatokhoz való hozzáférés, orvosszakmai-gazdasági teljesítményadatok elelmzésének és értékelésének a támogatása, standard protokollok elfogadtatásának támogatása, kapacitás tervezés-kiajánlás támogatása, teleradiológia használata, telemedicina használata, adatvédelmi jogszabályok szerinti működés kikényszerítése.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05