Humansoft: a dél-dunántúli régió egészségügyi informatikai projektjéről
A projekt legfontosabb számai a következők. A beruházás bruttó értéke: 1, o59 Mrd Ft, a felhasználók száma 4520 fő; a közvetlen alvállalkozók száma 25, a helyszínek száma 36. A legjellemzőbb eszközök darabszáma: szerver 75 db, munkaállomás ~1000 db, nyomtató ~750 db, vonalkódolvasó ~350 db. Jelenleg a következő határidő november 20-án a hardver szállításának befejezése, kisebb intézmények IT rendszereinek az indítása.
Az elvárások egyike az ún. IKIR (Intézményközi Információs Rendszer) megvalósulása, a következő fő célokkal: online betagadat hozzáférés, az intézményközi adatokhoz való hozzáférés, orvosszakmai-gazdasági teljesítményadatok elelmzésének és értékelésének a támogatása, standard protokollok elfogadtatásának támogatása, kapacitás tervezés-kiajánlás támogatása, teleradiológia használata, telemedicina használata, adatvédelmi jogszabályok szerinti működés kikényszerítése.
Kapcsolódó cikkek
- Az Acer a PC piac harmadik legnagyobb gyártója
- Új pr munkatárs a Sakkomnál
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Albacomp: jelentős sikerek az új stratégiájával
- Tajvani baktériumgyilkos egérperifériák a Smarttól
- Online orvosi szolgáltatásokat vásárol fel a Microsoft
- Vizitdíj-automata az Albacomptól
- Értelmileg akadályozott gyermekeket támogat a KÜRT
- Albacomp: Esztergomban e-InfoPontok épülnek
- Megvásárolta a Meditcom a Novcomot és a Celixet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.
Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással
A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.