Az Európai Bizottság jóváhagyta a Nokia Siemens Networks megalakulását
Beresford-Wylie az új vállalat előnyeiről és erősségeiről is beszélt. "A Nokia Siemens Networks termékportfoliója igen széles. A vállalat elég nagy méretű ahhoz, hogy megállja a helyét a világpiaci versenyben, és hogy értéket teremtsen részvényesei számára. Megfelelő helyzetben leszünk ahhoz, hogy segítsünk ügyfeleinknek megoldani a költségcsökkentés és a bevételnövelés feladatát, és választ adjunk nekik a konvergáló technológiákban rejlő kihívásokra."
A Nokia és a Siemens 2006. június 19-én számolt be a Nokia Networks üzletágának és a Siemens mobil és vezetékes hálózatokkal foglalkozó részlegének összeolvadását célzó terveiről. A létrejövő új vállalatot a tervek szerint Nokia Siemens Networksnek fogják nevezni. A 2005-ös naptári évben 15,8 milliárd eurós pro forma bevételt hozó új cég egyedülálló helyzetéből adódóan a konvergáló távközlési piacra szánt termékek és szolgáltatások átfogó kínálatával vonzó lehetőségeket kínál ügyfeleinek. A Nokia és a Siemens tervei szerint az új vállalat 2007 januárjától fog működni.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- Három új Nokia telefon
- Vihart és villámot előre jelző mobil
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Peter Löscher a Siemens új elnök-vezérigazgatója
- A Nokia beperelte a Qualcommot
- Klasszikus mobiltelefon a Nokiától
- Origami telefon a Nokiától
- Két újabb N-szériás Nokia mobil
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.