Épül a világ egyik legnagyobb DRAM gyártó komplexuma
Mind a két vállalat kiváló pozícióban van a DRAM piacon, és a DRAM iparban. Az új komplexum teljes költsége eléri az 1,2 milliárd dollárt. A PSC-nek az újtól nem messze már épül egy 12 hüvelykes DRAM gyára. A vállalat emberi erőforrásokat is áthelyez az Elpida céggel közös gyárba, ahol a két cég szakemberei közösen fejlesztik a következő generációs DRAM gyártás technológiát.
A CTSP-ben felépülő Elpida és PSC Taiwan JV (közös vállalat) négy 12 hüvelykes DRAM gyártó üzemet foglal magába, amelyek együttes kapacitása 240000 szilíciumszelet/hónap. Jelenleg az első üzem építése közel áll a befejezéshez - kapacitása 60000 darab szilíciumszelet/hónap - ahol az ú.n. „tiszta- szoba” üzembe-helyezése ebben a hónapban megkezdődött.
A jövő év második negyedében helyezik üzembe a gyártó berendezéseket és a litográfiai rendszereket. A DRAM lapkák gyártása 70nm-es technológiával a harmadik negyedévben indul. Az üzem kezdeti kapacitása 30000 darab 12 hüvelykes szilíciumszelet/hónap.
A négy üzem együttes területe 196000m2. Egy üzem kezdeti kapacitása 30000 szilíciumszelet/hónap, maximális kapacitása 60000 szilíciumszelet/hónap. A teljes gyár – 4 üzem együtt - maximális kapacitása 240000 szilíciumszelet/hónap. A DRAM lapkák tömeggyártása 2007. harmadik negyedévben indul.
Kapcsolódó cikkek
- Az Infineon csökkentette a Qimonda-kibocsátást, mert nincs kereslet
- Tőzsdére viszi memóriaáramkör-gyártását az Infineon
- 8 GB/s sávszélességű 512 Mbites XDR DRAM
- 75 millió dolláros Rambus-AMD licenc-megállapodás
- További memóriaáramkör-gyártó beruházásokat tervez a Samsung
- A Samsung további beruházással igyekszik előzni
- Az Elpida első üzleti féléve: további veszteség
- 300 millió dolláros kártérítést fizet a Samsung a DRAM ármanipuláció miatt
- Ezrek mehetnek az Infineontól?
- DRAM lapka 90nm-es technológiával, kisebb energia-felvétellel
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.