Népszerű a modemes csatlakozás is
Az elemzés során 50-50 százalékban kérdeztek nőket és férfiakat, illetve 40 év alattiakat és 40 év fölöttieket.
A felmérés kimutatta, hogy a szolgáltatást nagyrészt, 72 százalékban olyan előfizetők veszik igénybe, akiknek lakóhelyén egyáltalán nem, vagy csak nagyon magas áron érhető el szélessávú szolgáltatás. Ezen előfizetők 63 százalékát teljesen kielégítik a betárcsázós szolgáltatás nyújtotta lehetőségek. Az összes megkérdezett mindössze 44 százaléka tervezi, hogy a jövőben szélessávú szolgáltatásra áll át, de ezek nagy része is csak abban az esetben váltana, ha a szélessávú elérés ára 3000 forint körülire
süllyed.
Az ügyfelek megkérdezésekor kiderült, hogy több mint 90 százalékuk naponta használja világhálós kapcsolatát. Az előfizetők több mint fele naponta két óránál is többet, egyharmaduk legalább 1-2 órát tölt netezéssel. A felmérés megerősítette, hogy az elektronikus levél a betárcsázós internetezők körében is nagyon népszerű. A Tele2 ügyfeleinek 91 százaléka használja e-mailezésre kapcsolatát: 34 százalékuk minden alkalommal, 31 százalékuk gyakran él az internetes kommunikáció ezen eszközével.
Hasonlóan nagy népszerűségnek örvend a felhasználók körében a hírek olvasása. A megkérdezettek emellett általában a tanulmányokkal kapcsolatos és az egyéb szükséges információk megszerzésére, valamint böngészésre használják a világhálót. Csaknem az összes válaszadó olvas a neten híreket valamilyen gyakorisággal, 17 százaléka pedig kifejezetten arra használja kapcsolatát, hogy a hírek között tájékozódjon. Az előfizetők 98 százaléka használja vagy használta már kapcsolatát a számára szükséges információk megszerzésére, 52 százaléka pedig kifejezetten tanulmányaihoz veszi segítségül a világhálót. Kétharmaduk gyakran, vagy akár minden csatlakozás alkalmával böngészik a neten.
Kevesebben ugyan, de a betárcsázós ügyfelek is használják a netet képek, zenék, videók letöltésére, továbbá ismerkedésre, csetelésre, valamint blogolásra is. Az említett tevékenységek közül kiemelkedik a képnézegetés: a megkérdezettek 74 százaléka használta már képek letöltésére kapcsolatát. Húsz százaléka gyakran használja a hálót csetelésre, 30-30 százalék pedig próbálta már a blogolást, valamint videók és zenék letöltését. Hét százalék kifejezetten gyakran használja betárcsázós kapcsolatát az utóbb említett tevékenységekre.
A Tele2 felmérésében a betárcsázós piacon elérhető szolgáltatásokról is érdeklődött előfizetőitől. A válaszadók 87 százaléka dial-up kapcsolata mellett telefonszolgáltatást is igénybe vesz a cégtől, és a betárcsázós kapcsolat kiválasztásában a telefonszolgáltatással való elégedettsége is befolyásolta. A megkérdezettek 98 százaléka azért választotta a Tele2 betárcsázós ajánlatát, mert kategóriájában ezt találta a legjobbnak. Az előfizetők háromnegyede próbált már ki dial-up szolgáltatást más szolgáltatónál, mielőtt a Tele2 ajánlatát választotta volna.
Kapcsolódó cikkek
- A Tele2 eladta dán leánycégét a norvég Telenornak
- Tele2: Közép- és Dél-Európa rosszul szerepelt
- Tele2: veszteséget okozott a nagy piacmegdolgozás és a vezetékes üzletág
- Tovább bővül a Tele2
- Tele2: sokat költött marketingre
- A Tele2 megvette az E.ON távközlési leánycégét
- A Tele2 Csehországban a Radiokomunikace-é
- 2 forintos percdíjak a Tele2 kétéves születésnapja alkalmából
- Áprilisban olcsóbb betárcsázós internet a Tele2-től
- A Tele2 nem tartja jogosnak a Gazdasági Versenyhivatal bírságát
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Yettel: Új országos rekord született
2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven – kereskedelmi szolgáltatását, amit a rekordkísérletben résztvevők egy országon átívelő, a mobilhálózat által összekapcsolt közös zenéléssel ünnepeltek meg. A mobiltársaság törökbálinti székházában és az ország több pontjáról 5G-hálózaton kapcsolódtak a helyszínek, és így a résztvevők egy új, hivatalosan is regisztrált országos rekordot állítottak fel.
A HONOR Magic6 Pro elérte a DXOMARK legmagasabb pontszámát
A HONOR Magic6 Pro lett a világ legjobb fényképezős okostelefonja, ugyanis a DXOMARK kamerarangsorának az élén végzett. A figyelemre méltó, 158-as DXOMARK pontszámot elérve a HONOR Magic6 Pro bizonyítottan az okostelefonos fényképezés új mérföldköve. Ez az elismerés rávilágít arra, hogy a HONOR továbbra is elkötelezett az okostelefonok fejlesztése iránt: egyszerre feszegeti a technológia határait és kínálja a legjobb élményt a felhasználóknak.
A legolcsóbb mobilokból a legjobbakat a boomerek veszik a Rejoynál
Bár sokan azt gondolhatják, hogy a felújított készülék piacterén főleg a legolcsóbb készülékeket keresik a magyar vásárlók, a Rejoy.hu-nál gazdára találó készülékek kétharmada közép vagy felső árkategóriájú, és csak egyharmada alsó kategóriás. Míg összességében a kilencvenes években született vásárlók rendelik a legnagyobb tudású, így legmagasabb árú mobilokat a Rejoytól, a baby boomer és X generációs vásárlók a belépő szintű készülékekből választják maguknak a legjobbakat.
A HONOR még izgalmasabbá teszi a tavaszt
Végre megérkezett a tavasz, ami meleget, szép időt és persze több lehetőséget jelent! Ezek kihasználásához pedig a HONOR most pár hasznos alkalmazást ajánl, amik segítenek a maximumot kihozni most, hogy végre ki lehet mozdulni otthonról – de akkor is, ha maradnánk.