Arculatot váltott az OTP Csoport
A bank és csoporttagok oldalainak konszolidációja már a SIWWWA bevezetésekor lezajlott, így 2001-től a teljes tartalom XML-ben van tárolva. Egyszerű implementációs képességeinek köszönhetően a SIWWWA az XML-ben tárolt tartalomból kezdetekben HTML-t, később PHP forrást, végül a tavalytól JAVA(JSP,J2EE) forrást generál. A technológiaváltásból a felhasználók mit sem vettek észre, mert a SIWWWA kezelőfelülete változatlan marad az alkalmazott technológiától függetlenül.
Az OTP Csoport arculatváltásakor ismét megmutatkoztak SIWWWA arculatszabályozási képességei is. Mivel a rendszerben kezelt tartalom teljesen független a megjelenéstől, ezért kizárólag a megjelenítés szintjén kellett a váltással kapcsolatos módosításokat végrehajtani. Így az OTP Csoport monstre arculatváltása a SIWWWA-nak újabb rutinfeladat volt.
A hagyományos tartalomkezelő rendszerekben a tartalom és a megjelenítés általában nincs szigorúan elválasztva egymástól, ezért egy esetleges arculatváltáskor nem lehet központilag megváltoztatni a megjelenést. A hagyományos CMS megoldásoknál általában minden oldalt egyenként át kell szerkeszteni, mivel minden egyes oldal tartalmában benne vannak a régi arculattal kapcsolatos elemek. Több ezer oldal módosítása – például az OTP Csoport esetében – a SIWWWA nélkül hosszú hetekbe került volna.
Az Active Vision kínálta SIWWWA az új arculati elvárásoknak megfelelő szabályozást központilag tartatja be. A SIWWWA felhasználó többlet időráfordítás nélkül tud olyan dokumentumokat készíteni, amelyek már a következő pillanattól megfelelnek az új OTP banki és csoporttagi arculatnak. A SIWWWA már több nagy magyar cég megújulásakor bizonyította be képességeit. Ennek egyik bizonyítéka a Matáv - Magyar Telekom arculatváltás volt. A telekommunikációs nagyvállalat intranete új arculatot kapott, amely együttesen több tízezer oldalt érintett.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.