Számlázás automatikus jogszabálykövetéssel

forrás Prim Online, 2007. január 18. 10:46
A rEVOLUTION Software a felhasználói tapasztalatokra alapozva az idei évtől kizárólag terméktámogatással együtt árulja a népszerű Iroda Sorozat számlázóprogramokat is, így az év során több alkalommal megjelenő frissítésekhez a felhasználók mindig automatikusan hozzájutnak, és általuk az új jogszabályoknak megfelelően állíthatják ki számláikat. Emellett a telefonos ügyfélszolgálatot is igénybe vehetik az egész év során. A változtatás bevezetését a rEVOLUTION azon gyakorlati tapasztalata indokolja, amely szerint a vevők a szoftverek vásárlásakor nem tartják fontosnak e kiegészítő lehetőségeket, utólag azonban nagy részüknél komoly problémák adódnak a helpdesk szolgáltatásról való lemondás következtében pontatlanul kiállított számlákból.
A gazdálkodó szervezetek működését érintő számos jogszabályi változás rendszeresen érinti a számlakibocsátás és számlakezelés módját, így ezeket a számlákat kiállító cégeknek folyamatosan követniük kell. Az APEH például január első napjaiban épp a számítógéppel kiállított számlák sztornírozásáról és a sztornírozás esetén szükséges önellenőrzésről adott ki friss információkat, és a következő időszakban is számos olyan változás várható, amelyek követésének elmulasztása nemcsak többletmunkát, hanem akár büntetést is maga után vonhat. Az Iroda Sorozat frissítései folyamatosan követik az új jogszabályokat, így a felhasználók mindenkor biztosak lehetnek abban, hogy a törvényeknek megfelelően járnak el számláik kiállításakor.

A szoftverekhez járó terméktámogatás a vevőnek nem jelent többletköltséget a vásárláskor, hiszen az első évben ingyenesen vehető igénybe, majd újabb egy évre térítés ellenében meg hosszabbítható. A rEVOLUTION korábban is támogatta új ügyfeleit ingyenes segítségnyújtással, most ezt a szolgáltatását bővítette ki egyéves időszakra, kiegészítve az ingyenesen elérhető frissítésekkel, hibajavításokkal és új funkciókkal.

A terméktámogatással járó fontos szolgáltatás a helpdesk, amelyet a felhasználók a vásárláskor gyakran szükségtelennek ítélnek meg. Azonban a szoftverek alkalmazása közben számos olyan előre nem látható – de a tapasztalatok szerint mindennapos – problémával találkoznak, amelyek megoldásához a szoftverek alapos ismeretére van szükség. Jellemzően ilyen probléma, amikor a számlázószoftvert egy új számítógépre szeretnék átvinni, egy másik gépen tárolt adatokat akarnak áttölteni, vagy éppen archíválni szeretnék adataikat. Az évnyitáskor is számos ügyfélnek akad problémája például a zárás elkészítésével vagy az adatbázis és a raktárkészlet lenullázásával. Szintén gyakran merülnek fel kérdések az olyan ritkábban használt funkciók kapcsán, mint például a számla-kiegyenlítések rögzítése és követése.

A terméktámogatással a cégek természetesen birtokába jutnak a szoftverek folyamatos fejlesztésével megjelenő új funkcióknak is. Legutóbb például a rEVOLUTION számlázóprogramjai a házipénztár modullal bővültek, amely jelenleg is igen aktuális az osztalékadó-számítás miatt. A házipénztár modulba újonnan fejlesztett kimutatás alapján kiszámíthatja a 2007. február 6-ig megállapított és kifizethető kedvezményes adózású osztalék meghatározásához szükséges két mutatót (az átlagos napi készpénz záróegyenleget és az átlagos napi készpénzforgalom értékét).

A terméktámogatás rendszerhez természetesen a már meglévő ügyfelek is tudnak csatlakozni. A terméktámogatás szolgáltatásai mellett ők ráadásként olyan korábban fejlesztett funkciókhoz is hozzájutnak, mint például a külföldi értékesítéshez szükséges export sablonok vagy a jóváíró számla, amivel egyszerűen lehet korrigálni a korábban kiszámlázott mennyiségi vagy értékkülönbségeket, hogy a készlet mindig az aktuális mennyiséget mutassa.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra

Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében. 

2024. március 28. 19:05

Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.

2024. március 28. 11:50

Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban

Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.

2024. március 28. 10:01

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05