2006 novemberében több mint öt százalékkal nőtt az ADSL-hozzáférések száma
Novemberben tovább folytatódott a bekapcsolt vezetékes telefonvonalak számának csökkenése: a vonalak száma közel 13 ezerrel 3,360 millióra csökkent, így a hónap végén a 100 főre jutó vonalszám az októberi 33,50-ről 33,37-re mérséklődött. Ezzel együtt a háztartások vezetékestelefon-ellátottságának aránya egy hónap alatt 66,53 százalékról 66,38 százalékra csökkent.
A vizsgált hónapban a kezdeményezett hívások időtartama, az októberihez képest 2,77 százalékkal 723 millió percre növekedett. Az egy fővonalra jutó kezdeményezett hívások átlagos időtartama az előző havi 208,6 percről 215,2 percre nőtt, a kezdeményezett hívások átlagos időtartama pedig a 3,24 percről 3,38 percre növekedett novemberben.
Az előfizetők a kezdeményezett hívások 12,08 százalékánál vették igénybe a közvetítőválasztást és 87 millió percet telefonáltak ilyen módon. Egy hónappal korábban a közvetítőválasztásos hívások hossza 88 millió perc volt, ami akkor az összes hívás 12,51 százalékát tette ki.
A közvetítőválasztást legalább egy alkalommal igénybevevők száma az októberihez képest 1,2 százalékkal, 814 ezerről 824 ezerre emelkedett.
Novemberben az előfizetők 3 214 földrajzi számot hordoztak, így a hónap végére a 2006-ban hordozott vezetékes számok száma 41 194-re, 2004 januárja óta pedig összesen 165 119-re emelkedett.
Kapcsolódó cikkek
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
- Szünetelő internet-szolgáltatás a XI. kerületben és Budaörsön
- Mérd meg, hogy mekkora!
- Száz lakosra több mint száz mobiltelefon jut
- Márciusban is folytatódott a szélessávú előfizetések számának gyors növekedése
- A TVnet a leginnovatívabb szolgáltató
- Idén a UPC a legjobb sávszélesség-bővítő
- VIVAnet szolgáltatások munkáltatói utalványra
- NHH - újabb lépések a hátrányos hűségszerződések ellen
- Szélessáv Alapítvány: újabb magyar informatikai siker?
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt
Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies – ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból – ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.
Nem érdemes otthon őrizgetni a régi mobilokat
Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra felhasználható lenne, miközben a bennük lévő akkumulátor évek alatt akár tűzveszélyessé is válhat. Most a használt mobilok akár 30 000 Ft-ot is érhetnek a Yettelnél.
Megjelent a világ első unalmas telefonja
A Heineken a street kultúra ízlésformálójával, a Bodegával együttműködve bemutatta a Human Mobile Devices (HMD) által gyártott "The Boring Phone" készüléket.
Már egy évtizede társ a mindennapokban: 10 éves a Simple alkalmazás
Magyarország egyik legnépszerűbb mobilappja*, a Simple alkalmazás idén ünnepli a 10. születésnapját. Az applikáció 2014. április 15-én vált elérhetővé az alkalmazásboltokban, az elmúlt évtizedben már több mint hárommillióan töltötték le, és indulása óta már több mint 50 millió in-app és 80 millió NFC tranzakció futott át rajta. A fejlesztő és üzemeltető OTP Mobil számításai alapján 2023-ban a hazai online autópálya-matrica, a közterületi parkolójegy értékesítés és a QR-kód alapú csekkbefizetések is mintegy majdnem ötöde a Simple appon keresztül történt.