Grepton: új szakmai vezérigazgató-helyettes
A 45 éves, villamosmérnöki végzettséggel és informatikai doktorátussal rendelkező szakember az MTA SZTAKI-ban kezdte pályáját, majd a Hypermedia Systems Kft. megalapítását követően több mint tíz éven át annak vezetőjeként tevékenykedett. A Greptonban, ahol 2002 óta dolgozik, mindeddig az igazgatóság tanácsadójaként vett részt a cég irányításában. Az elmúlt év végén szerepet vállalt a Grepton következő időszakra szóló stratégiájának kidolgozásában, melynek megvalósításába most vezérigazgató-helyettesként kapcsolódik be.
Matlák Tamás nős, két gyermek édesapja. Angolul és németül beszél. A Magyar Outsourcing Szövetség elnökségi tagja, a Neumann János Számítógéptudományi Társaság tagja. Szabadidejét legszívesebben sportolással, utazással, zenehallgatással és filmnézéssel tölti.
Kapcsolódó cikkek
- Kiemelkedően jó Grepton eredmények a Microsoft támogatási pályázatán
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Képzés pályakezdő fejlesztőknek
- Grepton: 40%-os árbevétel-növekedés, MultiSigno szoftver
- Erősíti stratégia üzletágát a Grepton Rt.
- A Grepton Rt. támogatást nyújt a balatoni repülő-hollandi VB megrendezéséhez
- Minősített közbeszerzési szállító a Grepton
- Elkészült a Főpolgármesteri Hivatal fejlesztési szabványa
- A Grepton üzemelteti az EU-s pályázatok rendszerét
- Juhász István a Grepton Informatikai Rt. új vezérigazgatója
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.