Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál

forrás Prim Online, 2007. január 25. 11:51
Az AstraZeneca, a világ egyik vezető gyógyszerfejlesztő és -gyártó cége a klinikai kutatás szervezését támogató erőforrásmenedzsment-rendszert alakít ki az Alerant Informatikai Zrt. szakmai támogatásával. A rendszert a tervek szerint a világméretű kutatóhálózattal rendelkező AstraZeneca valamennyi klinikai vizsgálatot végző központjában használják majd.
Az AstraZeneca magyarországi vállalata az értékesítés mellett a kelet-európai klinikai kutatási régió központja is, ahonnan hat környező ország tevékenységét koordinálják. A kiváló technológia és munkaszervezés eredményeképpen több, itt kialakított folyamat és eljárás került már bevezetésre az AstraZeneca más részlegeiben.

A klinikai vizsgálatok erőforrás-szervezésére az AstraZeneca már meglévő rendszerei is lehetőséget nyújtanak. Fontossá vált azonban egy átfogó rendszer kialakítása, hiszen a pontos tervezés jelentősen növelheti a hatékonyságot, eredményességet. Az alkalmazás segítségével precízen meghatározhatóvá válik az egyes feladatok erőforrásigénye és az is, mikor kell elvégezni azokat. A klinikai vizsgálatok szervezése igen speciális feladatok meghatározott sorából áll, fontos tehát, hogy az azt segítő alkalmazás pontosan kövesse a folyamatokat. Az AstraZenecának olyan egyedi megoldásra volt tehát szüksége, mely a legapróbb részletekig támogatni tudja a szabványos eljárásokat. A rendszer áttekinthetővé teszi majd a gyógyszervizsgálatban részt vevő munkatársakkal, szakértői csoportokkal kapcsolatos információkat, a projektek  könnyebben átláthatóvá és szervezhetővé válnak. A létrejövő alkalmazás igen sokrétű, a rugalmas projektszervezést a több irányú megközelítés, az eredményesség nyomon követését pedig a számos elemzési lehetőség támogatja.

A kifejlesztendő rendszer elsődleges feladata a hatékony munkaszervezés emberi tényezőinek biztosítása, de ennél összetettebb céloknak is megfelel. Az alkalmazás helyi szinten szorosan illeszkedik majd további szoftverekhez, az összegyűlt ismeretek, adatok elérhetővé válnak más területeken is a felhasználók számára. Olyan eszköz lesz, amelynek segítségével áttekinthetővé válik a világ több pontján folyó munka, valamint ésszerű erőforrás-megosztás és -szervezés valósítható meg az egyes régiók /országok között.

E célok megvalósítása érdekében az AstraZeneca olyan informatikai technológiát választott, mely az egyes elemeket, modulokat könnyen beilleszthetővé és újra felhasználhatóvá teszi. Ehhez legmegfelelőbbnek a szolgáltatásorientált technológiát találta, melyet BEA WebLogic alapokon alakít ki. A fejlesztést az Alerant Informatikai Zrt. végzi, amely mint a BEA Systems disztribútora, hivatalos magyarországi technológiai és oktatóközpontja, teljes körű szakértői támogatást nyújt majd az AstraZeneca részére a rendszer kialakítása és működtetése során.

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Facility managementben erősít az ICON

Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.

2024. április 17. 18:09

Új korszak az elektromobilitásban

A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is. 

2024. április 17. 16:28

Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi. 

2024. április 17. 14:50

Terjednek az alacsony kódú technológiák

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat. 

2024. április 17. 10:05

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09