Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
A klinikai vizsgálatok erőforrás-szervezésére az AstraZeneca már meglévő rendszerei is lehetőséget nyújtanak. Fontossá vált azonban egy átfogó rendszer kialakítása, hiszen a pontos tervezés jelentősen növelheti a hatékonyságot, eredményességet. Az alkalmazás segítségével precízen meghatározhatóvá válik az egyes feladatok erőforrásigénye és az is, mikor kell elvégezni azokat. A klinikai vizsgálatok szervezése igen speciális feladatok meghatározott sorából áll, fontos tehát, hogy az azt segítő alkalmazás pontosan kövesse a folyamatokat. Az AstraZenecának olyan egyedi megoldásra volt tehát szüksége, mely a legapróbb részletekig támogatni tudja a szabványos eljárásokat. A rendszer áttekinthetővé teszi majd a gyógyszervizsgálatban részt vevő munkatársakkal, szakértői csoportokkal kapcsolatos információkat, a projektek könnyebben átláthatóvá és szervezhetővé válnak. A létrejövő alkalmazás igen sokrétű, a rugalmas projektszervezést a több irányú megközelítés, az eredményesség nyomon követését pedig a számos elemzési lehetőség támogatja.
A kifejlesztendő rendszer elsődleges feladata a hatékony munkaszervezés emberi tényezőinek biztosítása, de ennél összetettebb céloknak is megfelel. Az alkalmazás helyi szinten szorosan illeszkedik majd további szoftverekhez, az összegyűlt ismeretek, adatok elérhetővé válnak más területeken is a felhasználók számára. Olyan eszköz lesz, amelynek segítségével áttekinthetővé válik a világ több pontján folyó munka, valamint ésszerű erőforrás-megosztás és -szervezés valósítható meg az egyes régiók /országok között.
E célok megvalósítása érdekében az AstraZeneca olyan informatikai technológiát választott, mely az egyes elemeket, modulokat könnyen beilleszthetővé és újra felhasználhatóvá teszi. Ehhez legmegfelelőbbnek a szolgáltatásorientált technológiát találta, melyet BEA WebLogic alapokon alakít ki. A fejlesztést az Alerant Informatikai Zrt. végzi, amely mint a BEA Systems disztribútora, hivatalos magyarországi technológiai és oktatóközpontja, teljes körű szakértői támogatást nyújt majd az AstraZeneca részére a rendszer kialakítása és működtetése során.
Kapcsolódó cikkek
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
- Az informatikai rendszerek testőrei
- Globális felmérés a SOA-bevezetésekről
- SOA Technológiai Központ a Debreceni Egyetemen
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.