Indiában gyárttat olcsó mobilokat a Sony Ericsson
Az öt nagy mobilgyártó közül a Sony Ericsson számára volt a legsikeresebb a tavalyi év, mivel a svéd-japán vegyes vállalatnak jelentős mértékben sikerült megnövelnie bevételeit és piaci részesedését egyaránt. A negyedik negyedévben 8,7%-kal a negyedik helyen álltak a Nokia, a Motorola és a Samsung mögött, ám bevételeik meghaladták a dél-koreai gyártó jövedelmét.
A siker mögött főként a rendkívül népszerű Walkman zenelejátszós és Cybershot kamerás készülékek állnak. Nyilvánvaló azonban, és a Samsung és az LG negatív példája is azt mutatja, hogy innen a továbblépés csak a nagy mennyiségű olcsó készüléket befogadó fejlődő piac meghódításával képzelhető el, kérdés azonban, hogy erre mekkora esély kínálkozik. A hatalmas háttérkapacitással rendelkező Nokia és a piaci második Motorola ugyanis rendkívül kiélezett versenyt folytat a területen, és így az új szereplőknek valóban versenyképes ötletekkel és készülékekkel kell előállniuk.
Kapcsolódó cikkek
- Nokia: három új mobil és új marketing igazgató
- 2,5 milliárd dolláros kínai megrendelést kapott a Nokia
- Sony Ericsson P1 okostelefon
- Sony Ericsson Walkman mobilok a Vodafone kínálatában
- Megkétszerezte profitját a Sony Ericsson
- Z750: a Sony Ericsson első, HSDPA képes mobiltelefonja
- Új walkman készüléket mutatott be a Sony Ericsson
- Sony Ericsson W660 Walkman mobiltelefon
- Professzionális fényképek könnyedén, telefonnal
- Sony Ericsson: új Walkman telefon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.