Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Globális gondolkodásmód az eredményesebb döntésekhez
Az Oracle E-Business Suite 12. verziója a tájékozott és megalapozott döntéshozatalt segíti a vállalatok számára azzal, hogy az összes régió és szervezeti részleg adatait együttesen kezelő nyilvántartási rendszerek információira lehet alapozni a vállalati döntéseket. Néhány példa:
ˇ Az Oracle Profitability Manager segítségével a vállalatok nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat készíthetnek a vállalat globális tevékenységének tetszőleges dimenziójára, például termékek, értékesítési csatornák és piaci szegmensek szerint, sőt, akár az egyes ügyfelek szintjén is.
ˇ Az Oracle Human Capital Management alkalmazásban megjelenő új, szerepkör alapú nézetekkel megalapozottabb taktikai és stratégiai döntések hozhatók a humán erőforrások területén.
ˇ Az Oracle Project Portfolio Analysis révén a szervezetek számára lehetővé válik a több üzletágat vagy földrajzi területet érintő projektek kiemelt kezelése és a globális üzleti célkitűzésekkel való összehangolása. Az alkalmazás a projektportfoliók forgatókönyv alapú elemzésével teszi lehetővé a nemzetközi projektek elkülönített kezelését, finanszírozását és rangsorolását. Továbbá az Oracle Daily Business Intelligence for Projects modul a felhasználók számára lehetővé teszi az összesített pénzügyi és működési információk gyors értékelését, a problémák azonosítását, illetve a projektek konkrét teljesítési és erőforrásadatainak részletes megtekintését.
Globális munkavégzés a jobb versenyképesség érdekében
A vállalatok versenyképességének megőrzését segíti az, ha képesek nemzetközi szinten működni, és az egyes országok előírásainak is hiánytalanul meg tudnak felelni. Az Oracle Financial Management alkalmazás több főkönyvet is kezel, így a tagvállalatok az egyik főkönyv alapján az anyavállalattal egységes módon készíthetik el pénzügyi kimutatásaikat, miközben a másik főkönyv biztosítja az alapot a hatósági beszámolóknak az adott ország számviteli előírásainak megfelelő elkészítéséhez. Humánerőforrás-rendszeréhez az Oracle a helyi igényekhez igazodó, lokalizált kiegészítéseket biztosít, összesen 30 országra kiterjedően. Ezáltal valamennyi munkavállalót egységes rendszerben lehet kezelni, ugyanakkor figyelembe véve az egyes országok helyi szabályozását. Az Oracle Talent Management modul új funkciói lehetővé teszik személyre bontott alkalmazotti célkitűzések meghatározását és értékelését.
Az E-Business Suite 12. verziója tetszőleges méretű és felépítésű vállalathoz jól igazodik, így a szervezet növekedésével az ügyviteli rendszer nem állja útján az – akár nemzetközi – növekedésnek; méretrugalmasságának köszönhetően viszont a költségek nem egyszerre, hanem fokozatosan jelentkeznek. Például a megújított több főkönyves funkciókkal több jogi személyre kiterjedően is egységes és racionalizált könyvelés és a beszámolókészítés biztosítható. Sok nemzetközi vállalat alkalmaz közös szolgáltatási központokat, amelyek több részleg vagy leányvállalat részére végeznek adminisztratív feladatokat. Ezek hatékonysága is ugrásszerűen megnövelhető, ha az ügyintézők egyszerre érhetik el a szervezeti egységek egyedi nyilvántartásait, és azokon összekapcsolt vagy párhuzamos műveleteket hajthatnak végre – természetesen a hozzáférés megfelelő szabályozásával.
„60 főkönyvet kezelünk rendszerünkben, és azt tapasztaljuk, hogy folyamataink ennek ellenére rendkívül hatékonyak az Oracle főkönyvi alrendszereket támogató funkciói segítségével” – tanúskodott Keith Dunkin, az Alcoa pénzügyi igazgatója.
Globális rálátás és szabályozás a hatékony működéshez
Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé, egyszersmind olcsóbbá teszi az alkalmazások nemzetközi szintű bevezetését, felügyeletét és bővítését. Például az új verzióban több száz olyan szolgáltatás is helyet kapott, amelyek lehetővé teszik az informatikai részleg számára azt, hogy az E-Business Suite funkcióit beépítse a termékek és a vállalatok közti üzleti folyamatokba. A jelentősen megújult webszolgáltatás-könyvtárral más gyártók alkalmazásai is könnyen és olcsón illeszthetők, illetve rugalmasan alakítható üzleti folyamatokat lehet definiálni. Továbbá az E-Business Suite 12. verziója tanúsítottan kompatibilis az Oracle Fusion Middleware termékcsaláddal, így heterogén alkalmazási környezetben is képes kezelni a feldolgozási folyamatokat.
Az Oracle alkalmazásegyüttesének új verziója a szokásos módon helyileg is telepíthető, de az Oracle On Demand bérüzemeltetéses konstrukcióban is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Beszerzés - nyíltan
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Oracle: Egyszerre öt nagy üzleti szoftvercsaládja új verziója
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.