A Synergon megújította Cisco minősítéseit
A Cisco Advanced Unified Communications minősítés a korábbi IP Communications specializáció kibővített és továbbfejlesztett változata. Az „egységes kommunikáció” (unified communications) szemlélet pontosabban jelöli a termékfunkciókat, és az ügyfelek azon igényéből indul ki, hogy a céges kommunikáció teljes egészét (hang- és adatforgalom, a munkatársak elérhetőségének pontos jelzése, fix- és mobil kommunikáció integrálása) egységes rendszerben, IP alapú hálózaton kezelje.
Az Advanced Routing and Switching specializáció a Synergon szakmai kompetenciáját és szakértői támogatását tanúsítja az integrált hálózati kommunikációs és biztonsági megoldások tervezése, telepítése és üzemeltetés támogatása terén. A specializáció 2008. január 30-ig érvényes.
A minősítések feltétele volt, hogy a Synergon rendelkezzen megfelelő számú Cisco vizsgával rendelkező szakemberrel és laborberendezéssel. A Synergonnál jelenleg összesen 26 Cisco minősítéssel rendelkező rendszermérnök dolgozik.
A Customer Satisfaction Excellence minősítés a Cisco Channel Partner Program keretein belül a legmagasabb kitüntetést jelenti. A minősítés a Synergon magas fokú partnermenedzsment kompetenciáját tanúsítja a Cisco eszközök és megoldások impelemntálása során, megszerzésének feltétele a Cisco által mért kiemelkedő ügyfélelégedettség.
A két új rendszerű (Advanced) specializáció megszerzése után a Synergon mind a négy Cisco által megkövetelt specializációval rendelkezik, így készen áll arra, hogy a Cisco új minősítési rendszerében is megújítsa Gold Partneri státuszát, amelyet a magyar piacon a Cisco partnerei közül 1997-ben elsőként szerzett meg, és azóta minden évben sikeresen megújít.
A Synergon a Cisco Advanced Unified Communications, Advanced Routing and Switching és Customer Satisfaction Excellence minősítéseken felül további Cisco minősítésekkel is rendelkezik:
- Gold Certified Partner
- Advanced Security Specialization
- Advanced Wireless LAN Specialization
- ATP Optical Transport
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- A Cisco felvásárolja a BroadWare Technologiest
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- Cisco Systems: javuló negyedéves eredmények
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- Az S&T Magyarország Kft. a világ tíz legjobb Cisco partnere között
- A Synergon nem fizet osztalékot
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei
Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.
Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!
Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.