Bookline: az igazgatóság támogatja a nyilvános vételi ajánlatot
Az ajánlattevő február 1-jén tett vételi ajánlatot az internetes könyvkereskedelemmel foglalkozó Bookline.hu valamennyi részvényére 905 forintos árfolyamon.
Az ajánlatot a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete még nem hagyta jóvá.
Az igazgatóság felhívja a részvényesek figyelmét arra, hogy az ajánlat elfogadás nem minősül tőzsdei tranzakciónak, és az így realizált árfolyamnyereséget személyi jövedelemadó, valamint 14 százalékos egészségügyi hozzájárulás is terheli. Erre tekintettel célszerű mérlegelni az ajánlat azon kitételét, hogy az ajánlattevő az ajánlati időszak lezárását követően tőzsdei vételi megbízást ad a társaság részvényeire 900 forintos vételáron. Az így eladott részvények után 20 százalékos tőzsdei ügyletből származó adót kell fizetni.
Az ajánlat szerint a Közép Európai Média és Kiadó nem kíván élni a kiszorítási jogával abban az esetben sem, ha megszerzi a Bookline.hu részvényeinek több mint 90 százalékát.
Az ajánlattevő a Bookline.hu jegyzett tőkéjének 30,53 százalékát birtokolja, és ezzel a társaság legnagyobb tulajdonosa. További fő részvényesek a társaság vezető közül ifj. Márffy György 28,24 százalékkal, Földváry Gábor 11,6 százalékkal és Korányi Tamás 9,92 százalékkal, a Forrás Nyrt. pedig 9,87 százalékkal rendelkezik.
A Bookline.hu igazgatóságának tagjai közül többen is vezető tisztséget töltenek be a Közép Európai Média és Kiadói Zrt. érdekeltsége tartozó Index.hu Zrt.-nél, és a Net Média Zrt.-nél.
A Bookline.hu részvényeit 2006. augusztus 28-án vezették be a Budapesti Értéktőzsde B kategóriájába.
A társaság adózás utáni vesztesége 118 millió forint volt 2006-ban, szemben az egy évvel korábbi 147 millió forintos veszteséggel. Az értékesítés nettó árbevétele 1,4 milliárd forint volt, több mint duplája az egy évvel korábbi 652,6 millió forintnak.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Dell cáfolja a kivonulást az LCD TV piacról
- Az Algotech a One on One Kommunikációt választotta
- Bonyodalmak a Telenor keleti részesedéseinél
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd eurót adna a holland Orange-ért
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.