Vizitdíj-automata az Albacomptól

forrás Prim Online, 2007. február 21. 12:46
Hazai fejlesztésű és gyártású vizitdíj-automatát mutatott be az Albacomp zrt.
Az Albacomp – szemben az eredetileg más funkciókra tervezett és e célra utólag átalakított készülékekkel – kifejezetten vizitdíj fizetésre tervezte az új automatát. A gép 10, 20, 50 és 100 forintos pénzérmékkel működik, és természetesen megfelel a törvényi előírásban meghatározott nyugtaadási előírásoknak.

A falra szerelhető automatát 15 colos érintőképernyős monitorral látták el, amelyen a betegek három lehetőség közül választhatnak:

  • vizitdíj befizetéséről szóló nyugta
  • a vizitdíjmentességet igazoló bizonylat (az OEP adatbázisból történő lekérdezés alapján)
  • egyéb egészségügyi információk lekérdezése (például a vizitdíj-fizetés számon követése, fizetési mentesség ellenőrzése).

A készülék alkalmas sorszám nyomtatására és betegirányítási funkciók ellátására is, amennyiben összekapcsolják a rendelőben működő asztali számítógépekkel. Az automatában működő PC mindemellett szabadon programozható, így tetszőleges további funkciókkal bővíthető a felhasználók egyedi igényei szerint.

Az Albacomp tervei szerint még 2007-ben mintegy 1000 darabot fog értékesíteni a most bemutatott készülékből.

A 2,8GHz-es processzorral, 80GB-os merevlemezzel és 256MB DDR RAM-mal szerelt számítógépen Linux operációs rendszer fut, a nyugtát thermo-nyomtató készíti. A készülék kiegészíthető kártyaolvasó, vonalkódolvasó illetve GSM/GPRS modem opcióval.
Kulcsszavak: Albacomp egészségügy

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia

1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.

2024. március 27. 16:55

Kreatív megoldásokkal építenének fenntartható jövőt a Zöld kód pályázat döntősei

Március 23-án rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! pályázat döntőjét. A legjobb ötletekkel érkezett csapatok közül a fiatalabb korosztályt egy Scratch-meccs várta, míg a nagyobbak szakmai mentorok segítségével valósíthatták meg a fenntarthatósági problémákra reflektáló robotötleteiket. A 6 millió forint összdíjazású pályázattal a Vodafone Magyarország Alapítvány célja, hogy a fiatalokat arra buzdítsa, gondolkodjanak és tegyenek azért, hogy a digitalizációt a fenntartható jövő szolgálatába állítsák.

2024. március 27. 15:08

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

2024. március 27. 13:17

Energiatakarékosság az ASUSTOR-ral!

Az áramszámlák világszerte meredeken nőnek, ASUSTOR NAS viszont segít abban, hogy adataid elérhetők legyenek és pénzt takaríts meg.

2024. március 27. 11:40

Elégedetlenek a magyarok az elektronikus ügyfélkiszolgálással

A tavalyi évben is megmérettettek ügyfélkiszolgálás terén a hazai vállalkozások, akik már 15. alkalommal vehettek részt a „Kiváló Kiszolgálás” programban. A 2023-ban legjobban teljesítő vállalatok négy kategóriában részesültek elismerésben. A felmérésen idén másodszor az újgenerációs digitális csatornákon való ügyfélkommunikációt is mérték a vállalatok közösségi média oldalakon folytatott interakciói alapján. Azok a felmérések során értékelt dolgozók pedig, akik 100%-os eredményt értek el a próbavásárlás során, megkapták „Az Ügyfélélmény Sztárja” címet, amit 1 évig használhatnak.

2024. március 26. 19:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05