Kampányt indít a "szűkszavúság" ellen a legnagyobb orosz mobilcég

Milkovits Gábor, 2007. március 12. 20:45
Az MTS, a legnagyobb orosz mobilszolgáltató a jelenleginél jóval gyakoribb telefonhasználatra szeretné ösztönözni a nyugat-európai társaiknál nagyságrendekkel kevesebbet beszélő és sms-ező hazai felhasználóit.
Garrett Johnston, az MTS marketingigazgatója egy olyan szemléletes példát közölt, melyn szerint míg nyugaton átlag 100-150 sms-t küld egy átlagos felhasználó havonta, Oroszországban ez a szám alig éri el a 10-et. Mindezt azért is fontos kihangsúlyozni, mert miközben a szakemberek és a sajtó nap, mint nap az orosz mobilpiac és főleg az előfizetői létszám látványos növekedéséről számolnak be, ez a tényező nem mindig kap elegendő figyelmet. Johnston szerint látványos javulás az említett mutatókban csak a lakosság kereseteinek és életszínvonalának növekedésével párhuzamosan várható, de azért a szolgáltatóknak is van éppen elég dolguk.

Az MTS a maga részéről szolgáltatásainak bővítésével szeretné elérni, hogy ügyfelei többet használják mobiltelefonjukat. Ennek érdekében saját szórakoztató portált indítottak decemberben, amelyről a különböző tartalmak letöltéseinek összértéke ezidáig elérte a 800 ezer dollárt. Emellett a kereskedelmi csatornák minél több elemét szeretnék közvetlen ellenőrzés alá vonni, beleértve például ágazati kiskereskedelmi láncok felvásárlását.
Kulcsszavak: MTS mobilszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50