Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
A BEA Systems és a CA stratégiai megállapodást kötött, melynek célja a teljes vállalatra kiterjedő személyazonosság és hozzáférés-felügyelet egyszerűsítése és áramvonalasítása. A közös fejlesztésekkel – melyek egységesítik a felhasználó-felügyeleti és SOA infrastruktúrát, valamint az egypontos webes bejelentkezést – csökkenthetők az informatikai költségek és javítható a teljesítmény.
A szövetség célja a BEA AquaLogic és WebLogic termékcsaládjainak integrációja a CA személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti (identitiy and access management – IAM) technológiáival, elsősorban a SiteMinder és az Identity Manager termékekkel. Ennek érdekében a CA a jövőben a BEA díjnyertes WebLogic Serverét használja IAM alkalmazásszerverként.
A cégek a közeljövőben számos teszttel és ellenőrzéssel finomítják megoldásaikat a szorosabb integráció érdekében. A megállapodás értelmében a BEA és a CA elsősorban az alábbi területekre koncentrál:
- Tervezés és fejlesztés – A két cég tervezi a CA SiteMinder, illetve a BEA WebLogic és AquaLogic technológiái közötti integráció ellenőrzését és tovább javítását, valamint szoros együttműködést a személyazonosság és hozzáférés-felügyeleti szabványok terén.
- Terjesztés – A CA Identity Manager vásárlói a jövőben megkapják az ajánlott alkalmazásszerver, a WebLogic Server Premium Edition licencét is.
- Marketing – A cégek marketing- és értékesítési programokat dolgoznak ki, amelyek hangsúlyozzák a közös megoldások értékét a meglévő és potenciális vásárlók felé, és egyesítik erejüket az új ügyfelek megszerzése terén.
Kapcsolódó cikkek
- A Cisco és a 3TS kockázati tőkealapot indít Kelet-Közép-Európában
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
- Humán erőforrás szolgáltató központot nyitott a Nokia Komáromban
- A DivX megveszi a H.264-et fejlesztő MainConceptet
- A legjobb hazai vállalati weboldal
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
- Noreg: az idén 500 millió forint bevétel
- Az Autodesk felvásárolja a Hanna Strategies vállalatot
- Két új négymagos HP munkaállomás
- Új vezető az Allied Telesis-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.