Nem fogad el több demó CD-t a Sony BMG
A piacvezető Universal által nemrégiben beindított jazz és klasszikus zenei letöltőoldalon a független zenészeknek is lehetőségük van saját anyagaik, valamint személyükhöz köthető információk közzétételére, ami nagymértékben előmozdíthatja ismertségüket a kiadó és az oldalra látogató vásárlók számára egyaránt. A fenti modell is mutatja, hogy a legújabb internetes vívmányok eddig példátlan lehetőségeket nyithatnak a művészek számára, a kérdés csak az, hogy a lemezkiadók megtalálják-e a legmegfelelőbb stratégiát az új, és állandóan változó környezetben.
Kapcsolódó cikkek
- iPhone és iPod dokkolók a Sonytól
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- Letöltés nélküli zeneszolgáltatást indított a Sony
- Sony TomTom navigációs AV rendszerek
- Zene- és videóletöltő-szolgáltatást indít a Sony
- A Sony BMG katalógusa is mp3-ban - vége a DRM-nek?
- Prepaid-kártyás zeneforgalmazást tervez a Sony
- Mégis forgalmaz DRM-mentes zenéket az EMI
- Igényes Sony Bluetooth fejhallgatók
- Mobilról játssza a zenét a Sony új autórádiója
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.
Mire jók a chatbotok?
Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme: