Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
MTI Sajtóadatbank, 2007. április 13. 11:04
Az információs terminálok és ügyfélirányító rendszerek gyártásával, illetve forgalmazásával foglalkozó Onlinet az idén nettó 900 millió forint árbevételt ér el, szemben az egy évvel korábbi 603 millió forinttal: cég adózás utáni nyeresége tavaly 40 millió forint volt, az idén pedig várhatóan 60 millió forint lesz.
Wortmann Ádám, a cég egyik tulajdonosa és ügyvezetője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta: Magyarországon 800-900 ügyfélirányító rendszer működik, ennek felét az Online szállította, s ezzel piacvezető ezen a területen. Hozzátette: kezdetben más cégek termékeit forgalmazták, de aztán saját fejlesztésbe kezdtek, s ma már gyártatnak és üzemeltetnek is ilyen gépeket. Az Onlinet fejleszti a rendszerek szoftvereit is.
A garázscégként induló társaságot három magyar magánszemély alapította 2001-ben, s 2003-ban 20 millió forint árbevételt ért el. A cégnek jelenleg 50 alkalmazottja van. Az Online tavaly megalapította az orosz és román leányvállalatát: a terv az, hogy cégnek 2010-re minden volt térségbeli szocialista országban legyen értékesítési irodája.
Az eseményen részt vett Jánosi Zoltán, az MKB képviselője is, aki az Onlinet ügyfélhívó rendszeréről elmondta: tavaly év elején vásároltak a cégtől terminálokat. Aláhúzta: nem sorszámosztó rendszerről és készülékekről van szó, hanem a hatékony munkaszervezést segítő berendezésekről. A rendszer nemcsak az ügyfelek várakozási idejét csökkenti, hanem például egyből olyan ügyintézőhöz irányítja őket, akik meg tudják oldani a problémájukat. A mintegy 80 millió forintba kerülő rendszer 66 MKB fiókban működik, s még további kettőbe szerelik be. Ezzel teljessé válik használata bankon belül.
Az Onlinet az idén megalapította tanácsadó cégét, amelynek az a feladata, hogy támogassa a berendezések és a szolgáltatás értékesítését. Számítások szerint, ha az első tíz magyarországi bank vásárolna ügyfélirányító rendszert, akkor mintegy 1.500-at lehetne eladni. Ha azonban azt is figyelembe vesszük, hogy hány cégnek, szervezetnek lenne ügyfélirányító rendszerre szüksége, akkor ennek a többszöröse is eladható a piacon. Az Onlinet jelenleg egyebek mellett a CIB, a Raiffeisen és az MKB teljes fiókhálózatának ügyfélirányítását üzemelteti.
A garázscégként induló társaságot három magyar magánszemély alapította 2001-ben, s 2003-ban 20 millió forint árbevételt ért el. A cégnek jelenleg 50 alkalmazottja van. Az Online tavaly megalapította az orosz és román leányvállalatát: a terv az, hogy cégnek 2010-re minden volt térségbeli szocialista országban legyen értékesítési irodája.
Az eseményen részt vett Jánosi Zoltán, az MKB képviselője is, aki az Onlinet ügyfélhívó rendszeréről elmondta: tavaly év elején vásároltak a cégtől terminálokat. Aláhúzta: nem sorszámosztó rendszerről és készülékekről van szó, hanem a hatékony munkaszervezést segítő berendezésekről. A rendszer nemcsak az ügyfelek várakozási idejét csökkenti, hanem például egyből olyan ügyintézőhöz irányítja őket, akik meg tudják oldani a problémájukat. A mintegy 80 millió forintba kerülő rendszer 66 MKB fiókban működik, s még további kettőbe szerelik be. Ezzel teljessé válik használata bankon belül.
Az Onlinet az idén megalapította tanácsadó cégét, amelynek az a feladata, hogy támogassa a berendezések és a szolgáltatás értékesítését. Számítások szerint, ha az első tíz magyarországi bank vásárolna ügyfélirányító rendszert, akkor mintegy 1.500-at lehetne eladni. Ha azonban azt is figyelembe vesszük, hogy hány cégnek, szervezetnek lenne ügyfélirányító rendszerre szüksége, akkor ennek a többszöröse is eladható a piacon. Az Onlinet jelenleg egyebek mellett a CIB, a Raiffeisen és az MKB teljes fiókhálózatának ügyfélirányítását üzemelteti.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.
2024. március 27. 16:55