Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
A BEA AquaLogic Pathways segítségével olyan intelligens kereső megoldásokat hozhatunk létre, melyekkel azonosíthatók és megoszthatók az információk és tapasztalatok. Az eszköz ötvözi a tartalomcímkézés, a könyvjelző használat, az aktivitáselemzés és természetesen a keresők módszereit annak érdekében, hogy a felhasználók a legmegfelelőbb információt érjék el. Egy listát hoz létre, mely a felhasználói tevékenységek alapján rangsorolja a találatokat, többek közt a szerző munkássága, a címkék, az olvasottság alapján. A választásnál segít, hogy a találatoknál láthatjuk a saját és a mások által adott minősítéseket is.
A BEA AquaLogic Ensemble a Web 2.0 megoldásokat támogató informatikai szakemberek számára nyújt segítséget. Keretrendszerében az alkalmazások, komponensek, programkész funkciók egységesen publikálhatók a felhasználók számára és menedzselhetők tekintet nélkül a fejlesztési platformra, nyelvre és üzemeltetési környezetre. Amennyiben valamelyik elemnek szüksége van rá, biztonsági funkciókat, szerep-alapú jogosultsági rendszert, valamint használatelemzési szolgáltatást is biztosít számára az eszköz.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Még mindig toronymagasan a MySpace a legnépszerűbb közösségi oldal
- vidUP: indul a magyar mobilvideo-megosztó portál
- Saját gyártású videókat kínáló hazai portál
- Zhoriben: új kapcsolatépítő weboldal lovári nyelven
- Az Index megvette a Videobombot
- YouTube-tilalom az amerikai hadseregben
- Közösségi portál a Pannontól
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.
Terjednek az alacsony kódú technológiák
Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat.
Már 250 SafeCross okoszebra védi a magyar gyalogosok biztonságát
2024. április 13-án, Debrecenben ünnepélyes családi rendezvényen adta át a Pearl Enterprises Kft. az általa fejlesztett 250. SafeCross okoszebrát.