Romániában nyitott irodát a NextiraOne
2005 és 2006 között a NextiraOne közép- és kelet-európai megrendelései növekedtek; a contact center berendezésekkel kapcsolatos megrendelések 85%-kal, a unified communications technológiák megrendelései pedig 40%-kal nőttek.
A NextiraOne már rendelkezik román ügyfelekkel, köztük található a vezető pénzügyi szolgáltató, a Raiffeisenbank Group, amelyet jelenleg még a NextiraOne Ausztria szolgál ki. A NextiraOne romániai leányvállalatát kezdetben a közeli osztrák iroda támogatja, vezetője Alexander Mahovsky lesz. A vállalat helyi értékesítési és műszaki szakembereket toboroz, és továbbra is együttműködik meglévő technológiai partnereivel, hogy megfelelő megoldásokat nyújthasson az országban található megrendelői számára.
Kapcsolódó cikkek
- Románia - 114 millió eurós kárt okozott a szoftver-kalózkodás
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Három-négy éven belül minden oktatási intézményben lesz internetkapcsolat
- Új intézmény a Távközlési és Informatikai Minisztérium igazgatásában
- Beindult az EURO PC-program
- Vodafone: egyszerűbb, olcsóbb kapcsolattartás Magyarország és Románia között
- Változik a contact centerek vállalati szerepe
- Egyre könnyebb a védekezés a vállalati belső adathalászok ellen
- Gold Partner lett a NextiraOne
- A román IT-iparág rohamos fejlődése a kalózprogramoknak köszönhető
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Mesterséges intelligenciával készítik össze az Unilever B2C webshopjának rendeléseit
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége bővült és egy 14.500 négyzetméteres raktári terület kezelése mellett immár az Unishop raktárlogisztikai és fullfilment kiszolgálását is végzi.