A kis- és középvállalatok versenyképességéért - workshop és kiállítás
A kkv-k versenyképességéért – címmel 12 hazai piacvezető cég tart prezentációt, bemutatva a kis- és középvállalatok számára kidolgozott, korszerű információs technológiai és infokommunikációs eszközeit és megoldásait, valamint pénzügyi, üzletviteli, szervezetfejlesztési és pályázati tanácsadási tevékenységét és szolgáltatásait.
A workshop időpontja : 2007. június 15. (péntek)
Helyszíne : Hotel Marina Port (Balatonkenese, Kikötő u. 2-4.)
A részvétel ingyenes. A regisztráció kötelező.
További részletek és regisztráció: http://www.extraprofit.hu/index_piacesprofit.php?r=14301
Kapcsolódó cikkek
- Grepton Folyamatok e-Z-ig Szakmai Konferencia
- Forum Nokia technológiai napok Magyarországon
- Systems' Day konferencia - először
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- I. Electronic Arts Játék Fesztivál az INFOmarket - Mobil Show-n
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Nemzetközi gépgyártás-technológiai és elektronikai szakkiállítás
- Nemzetközi HighTech vásár Kínában magyar részvétellel
- Megnyitotta kapuit a Binary 2006. elektronikai és szoftver vásár
- Magyarországon lesz az OECD informatikai bizottságának ülése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.