Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
A kínai nyelvű tajvani Economic Daily beszámolója szerint a világ második számú számítógépgyártója még ebben a hónapban beszünteti a Dell emblémás LCD tévék forgalmazását. A vállalat még 2003-ban lépett be az ígéretes piacra, amivel nem volt egyedül, mert a több lábon állás stratégiájának jegyében akkoriban például még a Motorola is igyekezett babérokat learatni a szektorban. A Dell LCD tévék különféle távol-keleti gyártók üzemeiben készülnek, akik a PC-gyártó emblémáját helyezik el a termékeken. A későbbiek során aztán kiderült, hogy a nagy volumennel dolgozó cégekkel szemben csak kevesen állják az igen éles versenyt, így a legtöbb új szereplő visszatért fő tevékenységéhez.
A tajvani hírforrások szerint most a Dell is hasonló lépésre készül, ami egyébként jól beleillene a nehézségekkel birkózó vállalat struktúraváltó stratégiájába. A Dell LCD tévék csak egyes piacokon, így az Egyesült Államokban és Japánban kaphatók. A cég részéről nem erősítették meg az információt.
Kapcsolódó cikkek
- DCR: új mérési módszer a monitorok kontrasztarányára
- 22"-es, szélesvásznú Hyundai LCD-k kedvező áron
- 24"-es, 16:10-es Samsung LCD igényes felhasználóknak
- Két új Dell LCD
- 22"-es, szélesvásznú Acer LCD játékkedvelőknek
- Öt új TFT monitorral bővült a Dell portfóliója
- Sharp 65 hüvelykes monitor
- 19"-es, 2 ms-os BenQ LCD
- Samsung USB monitor
- 22"-es BenQ LCD kedvező áron
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A telefonálástól a nagyképernyős streamelésig – így alakította át az életünket 3 évtized alatt a mobiltechnológia
1994. március 26-án, 30 évvel ezelőtt indította a Yettel az első kereskedelmi GSM szolgáltatást Magyarországon, akkor még Pannon GSM néven. Nem csak a márka, a mobiltechnológia is számos újításon ment keresztül a három évtized alatt. Az akkoriban még csak hangszolgáltatást nyújtó méregdrága belépési díjtól indulva mára korlátlan hang- és adatcsomagok, szélsebes mobilinternet érhető el megfizethető áron, mind mobilon, mind az otthonokban, mobilhálózati alapokon. 30 év fejlődése, aminek mára a lakosság és az üzleti felhasználók is a nyertesei lettek.