Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
A Microsoft Magyarország Dynamics-üzletága kiemelkedően teljesített idén, különösen igaz ez a most lezáruló pénzügyi év utolsó időszakára: júniusban minden munkanapra jutott egy új ügyfél.
Az éves növekedés így a tavalyi eredményekhez képest 35%-os, amely számottevően felülmúlja az előre tervezettet. „A 22 új júniusi ügyfél közül 4 cég a tízmilliárd Ft feletti árbevételt elérő nagyvállalatok, 12 cég a középvállalati körből került ki, 6 cég pedig a kisebb, 500 millió Ft alatti árbevételt elérő cégekhez tartozik. Az adatokból jól látszik, hogy nemcsak a stratégiai fontosságú középvállalati szegmensben, de egyre inkább a nagyvállalatok körében is alternatíva lett a Microsoft Dynamics, illetve a kisvállalatok felé való nyitás is sikeres termékeink bizonyos verzióival – emelte ki Ambrus Zsolt, a Microsoft Dynamics üzletág igazgatója.
A pénzügyi év során több mint 100 kis-, közép- és nagyvállalat vásárolt Microsoft Dynamics megoldást, akik közül egyre többen veszik igénybe a Dynamics termékekkel integrált Microsoft vállalati portál, üzleti intelligencia és kommunikációs megoldásait is. Microsoft-megoldást választott többek között a Fibernet Kommunikációs Zrt., a Műszertechnika, a HRP, a Kaba-Elzett, a Ghibli, az ICO Író- és Irodaszereket Gyártó és Forgalmazó Zrt., a Vimpex Drink, a Herlitz, Provident Pénzügyi Zrt., az Intertechnika Kft., a PENTA Általános Építőipari Kft., a Vitaplus, a GÉV-Huniber, a Clearwater, a Ciklo csoport, a Per-kor, a Granuflex, a Nimbusz, a Stamag-Ireks, a Vatera, valamint hat gépjármű-forgalmazó cég, több nyomda, három mezőgazdasági termelő és értékesítő szövetkezet, egy önkormányzat, és még számos kis-, közép- és nagyvállalat.
A pénzügyi évben emellett tovább bővült a Microsoft Dynamics vállalatirányítási rendszereihez készült iparági megoldások száma, amely tovább szélesíti a vertikális vállalatirányítási rendszerek piacát.
Ebben az évben a Microsoft Magyarország partnerei a következő területekre fejlesztettek vagy honosítottak iparági megoldást, melyek száma így mára megközelíti a húszat:
- nyomdaipar (Datorg Team Kft.)
- gépjármű-kereskedelem (Multisoft Számítástechnika Kft., VT-Soft Kft., Xapt Hungary Kft.)
- élelmiszer-ipari gyártás (LLP Budapest Kft.)
- építőipar (rEVOLUTION Software Kft.)
- önkormányzatok (Fisyco Hungary Kft.)
- agrárlogisztika (Monet 2000 Kft.)
- logisztika, szállítmányozás (Humansoft Elektronika Kft. , LLP Budapest Kft., Projekt-Informatika Kft.)
A 2007-es pénzügyi év árbevétel és ügyfélszám tekintetében legsikeresebb Microsoft-partnerei az XAPT, a MultiSoft, a rEVOLUTION SOFTWARE, a VT SOFT, a Fisyco, az Update Consulting, a Karádi Rendszerház, a Project-Informatika és az LLP Budapest lettek.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A MITTE az ügynökségi partnere a világ első tokenizált naperőmű projektjének
A MITTE felel a globális zöld energia vállalat, a Sunmoney Solar Group almárkájának branding és social feladataiért, illetve a Sunmoney 360 app design feladataiért.
Új szintet léphet az MI-forradalom az adatközpontokban
Együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és az NVIDIA, a két cég összefogásának köszönhetően megnyílik az út a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazásokat még jobban támogató, ugyanakkor energiahatékonyan működő adatközpontok kialakítása előtt. A megállapodás részeként a Schneider Electric leányvállalata, az AVEVA digitális iker platformját összekapcsolják az NVIDIA Omniverse megoldásával, egységes környezetet biztosítva a virtuális szimulációhoz és az együttműködéshez.
Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését
Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.
Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.
Facility managementben erősít az ICON
Három kiemelkedő épülettel, két irodaházzal és egy logisztikai ingatlannal bővült az ICON Real Estate Management ingatlanüzemeltetési portfoliója. A BEM Irodaház, a D2 Szabadkikötő, és az ELTE egyik megújult ingatlanja nem csupán az építészeti megoldásaik tekintetében példaértékűek, de a fenntarthatóság és az energiahatékonyság terén is úttörő megoldásokat alkalmaznak.